![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een GeForce 8600gt. Met behulp van SpeedFan leest op 67c idle. I dont spel of iets anders, dus ik heb geen idee hoe warm het wordt op de belasting. Mijn computer geen crash of iets, maar dat lijkt HOT! Als ik het aanraakt, zijn erg heet. Lijkt dangerouse. De kleine fan op de kaart is het spinnen ... enige hulp zou geweldig zijn! |
|
| |||
| |||
| dat misschien een beetje warm, maar het is niet fantastisch heet. GPU's draaien met een veel hogere temperatuur dan CPUs. i wouldnt zorgen over, maar als youre zorgwekkend erover kon je fit na een markt koeler, of proberen te verbeteren van de luchtstroom in de zaak. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is prima.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep, de grafische kaarten warmte van een partij, maar ze zijn ontworpen om te doen.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor sommige stukken van de geest. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunnen proberen geval extra fans te krijgen dat broodnodige koele lucht in de zaak. maar dat temps niets te worrie over
|
| |||
| |||
| Het is fijn wanneer het zal niet hoger zijn dan +100 C onder volle belasting. Het is op de veilige kant. |
|
| |||
| |||
| Ik heb nooit gezegd onder volle belasting, voor zover ik weet. I dont games spelen. Op de meeste, ik kijk films, muziek en video's op partijen. |
|
| |||
| |||
| Dan heb je de reden zich zorgen te maken over die videokaart, want het zal beter dan goed. Normale temperatuur want dat is zoiets als 50-60C bij stationair draaien, dus ik denk dat het een beetje te hoog, maar niet zo hoog, dus zul je wel goed met haar. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|