![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mit system ... mobo: ASUS P5Q CPU: Intel Q9550 RAM: 2x2gb Corsair PC2-6400 video: MSI NVIDIA GeForce 8600GTS (fanless )Jeg vil gerne overclock de grafikkort. Nu har jeg en BIOS-indstilling, der kan indstille uret til PCI-Express-port, default på 100mhz overclocked till 180mhz. Da jeg dont betragte mig selv oplevet med dette vil jeg gerne vide, hvilke indstillinger jeg kunne prøve på en sikker måde eller ville jeg være sikker med et program som n-tune at overclocks fra os, og hvad temperatur overvågning software skal jeg bruge til at se, hvor varmt min fanless design går. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det betyder ikke gøre noget. Download Rivatuner og følg instruktionerne.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Den "Ur" du kigger på er for porten, ikke kortet. Du ønsker at overclock kortet, så rivatuner eller ntune vil være nødvendig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Hvordan kan jeg overclock min NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E skærmkort? | Joshua | Grafikkort & Monitors | 1 | 25 november 2008 08:54 |
| Grafikkort og RAM | Razer | Grafikkort & Monitors | 3 | 7 januar 2008 09:25 |
| Lige når du troede det var sikkert at købe et grafikkort | alex | Grafikkort & Monitors | 3 | 27 november 2007 02:40 |
| Thread Tools | |
| |