![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| My system ... mobo: ASUS P5Q CPU: Intel Q9550 ram: 2x2gb Corsair PC2-6400 video: MSI NVIDIA GeForce 8600gts (fanless )Haluaisin overclock että näytönohjain. Nyt minulla on bios asetus, joka voi asettaa kellon varten PCI-Express-portti, oletus on 100mhz Kokonaispistemäärä asti 180mhz. Koska i dont itseäni kokenut tämän haluaisin tietää, mitä asetuksia voisin kokeilla, joka turvallisella tavalla tai i turvallisempia-ohjelmien kaltaisilla ohjelmilla n virittää että overclocks alkaen os, ja mitä lämpötilan seurantaan ohjelmistoa minun pitäisi käyttää miten kuuma minun fanless suunnittelu menee. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei tee mitään. Lataa Rivatuner ja seuraa ohjeita.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| The "kello" olet käsittelemässä on satamassa, ei korttia. Haluatko overclock kortti, joten rivatuner tai ntune ovat tarpeen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Miten voin overclock minun NVIDIA GeForce 8400 GS 256 Mt PCI-E näytönohjain? | Joshua | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 25. marraskuu 2008 08:54 |
| Näytönohjain ja RAM | Razer | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 7. Jan 2008 09:25 |
| Juuri kun luuli sen oli turvallista ostaa näytönohjain | alex | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 27. marraskuu 2007 02:40 |
| Thread Tools | |
| |