![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn systeem ... mobo: ASUS P5Q CPU: Intel Q9550 RAM: 2x2gb Corsair PC2-6400 video: MSI nVidia GeForce 8600GTS (ventilatorloze )Ik zou graag willen overklokken van de videokaart. Nu heb ik een BIOS-instelling kunt de klok voor de PCI-Express-poort, standaard op 100MHz overclocked tot 180mhz. Sinds i dont beschouw mezelf ervaren met deze zou ik graag willen weten welke instellingen ik kon uitproberen op een veilige manier, of zou ik veiliger met een programma zoals n-tune dat overclocks van de os, en welke temperatuur monitoring software moet ik gebruiken om zien hoe warm mijn ventilatorloze ontwerp gaat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat niet doen. Download RivaTuner en volg de instructies.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De "klok" u zoekt op is voor de haven, niet op de kaart. U wilt overklokken van de kaart, dus RivaTuner of ntune nodig zal zijn. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Hoe kan ik mijn overklokken NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E videokaart? | Joshua | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 25 nov 2008 08:54 |
| Grafische kaart en RAM | Razer | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 7 januari 2008 09:25 |
| Net wanneer je dacht dat het veilig is om een grafische kaart | linasita | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 27 nov 2007 02:40 |
| Thread Tools | |
| |