mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

HP F1905 Flat Monitor Color Bars Blinkende

Reply

Thread Tools
Old 16. april 2009, 15:52
Ny Medlem Gruppen

Default HP F1905 Flat Monitor Color Bars Blinkende

Hej. Jeg havde nogle problemer med min hp f1905 fladskærm overvåge og konstaterede jeg havde tre dårlige kondensatorer. Det oprindelige spørgsmål var overvåge handlet gerne bagsiden lyser var dårligt, skærmen forblev sort efter opstart. Jeg har erstattet hætter og overvåge kom til at leve med undtagelse. Skærmen nu blinker gentagne gange visning fra lys, til sort, til horisontale farve barer, om en 3-4 sek cyklus. Enhver info vil blive meget værdsat.
Old 26 april 2009, 13:17
Donor-Gruppen

Default HP F1905 Flat Monitor Color Bars Blinkende

Lyder som sin stak i en test mønster sløjfe ..

Den vejledning og se om den siger, hvad du skal gøre for at komme ind og ud af diagnostiske tilstande.

Hvis der ikke lykken søgning google - Apple ikke fortælle dig, hvordan du gør det på iPods, men du kan finde ud af med en hurtig søgning.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Need Help Blinkende Bios med DVD CD pete21 CPU, bundkort og RAM 1 18 oktober 2009 20:47
Farveskift på den ene Monitor kharlitos Grafikkort & Monitors 1 3 juni 2009 14:31
Dell Latitude D800 Monitor opfører Oddly Efter RAM Install - grønne bjælker? mjnice Laptops, Mobiles & PDA'er 4 11 april 2009 06:36
DSL-lys, der blinker! hjælp 2424frag Networking, Modemer & VoIP 2 15th Dec 2008 00:57
Ting at sutte om din bolig Jimmy Hat Off Topic Discussion 16 4 april 2008 19:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.