![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg hadde litt problemer med min hp f1905 flatskjerm overvåke og fant jeg hadde tre dårlige kondensatorer. Det opprinnelige problemet var overvåke handlet like bak lysene var dårlig, skjermen forble svart etter oppstart. Jeg erstattet caps og overvåke kom til liv med unntak. Skjermen nå blinker gjentatte ganger viser fra sterkt lys, til svart, til horisontal farge barer, om en 3-4 sec syklus. Any info vil bli verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som den sitter fast i en testmønsteret loop .. Konsulter manualen og se om det står hva du må gjøre for å komme inn og ut av diagnostiske moduser. Hvis nei søke google - Apple ikke fortelle deg hvordan du gjør det på iPod, men du kan finne ut med et raskt søk.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Flashing Bios med DVD CD | pete21 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 18 oktober 2009 20:47 |
| Fargeendring på ett Monitor | kharlitos | Kabinetter & Skjermer | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? | mjnice | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| DSL lyset blinke! hjelp | 2424frag | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 15 desember 2008 00:57 |
| Ting som suger om Leiligheter | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 16 | 4 april 2008 19:11 |
| Thread Tools | |
| |