![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() I e-post i selskapet som gjør skjermkortet men jeg ikke ønsker å vente en uke for å få et svar fra dem. Hva kan jeg gjøre med dette? Dette er kortet jeg snakker om. Det er et AGP type kort hvis det hjelper. Jeg postet om dette problemet på en annen komp forum og de sa dont bekymre deg for det og bare installere driverne så jeg skjønte Id få litt mer opinons på denne saken. http://www.circuitcity.com/ssm/Visio...l.do # prodspecs |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare klikk fortsette likevel, det er vanlig og ikke noe å bekymre seg for.
| |||
| |||
| Bare fortsett, hvis denne nye driveren ikke fungerer med datamaskinen OS, går tilbake til før du har oppdatert den |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny XFX 9600 skjermkort Installer | orkutshare | Kabinetter & Skjermer | 1 | 11 juni 2009 14:31 |
| Office 2007 Installer Feilmelding | Isaac appiah | Office Suites & Applications | 0 | 27 mai 2009 00:35 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Hvordan du installerer SP3 UAA Driver? | user1987 | Multimedia & Kodeker | 1 | 30 mars 2008 22:38 |
| Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! | ljkd13 | Multimedia & Kodeker | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |