![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() I e-post företaget som gör grafikkort men jag dont vill bara vänta en vecka att få ett svar från dem. Vad kan jag göra åt detta? Detta är det kortet jag talar om. Dess ett AGP typ kortet om det hjälper. Jag postat om detta problem på en annan oblig forum och sa dont oroa sig för det och bara installera drivrutiner så jag tänkte Id få lite mer opinons i denna fråga. http://www.circuitcity.com/ssm/Visio...l.do # prodspecs |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klicka fortsätta ändå, det är gemensamma och inget att oroa sig för.
| |||
| |||
| Bara fortsätta, om detta nya drivrutinen fungerar inte med din dator OS är det bara att gå tillbaka till innan du uppdaterade den |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny XFX 9600 Bildskärmskort Installera | orkutshare | Grafikkort & Skärmar | 1 | 11 juni 2009 14:31 |
| Office 2007 Installera Felmeddelande | Isaac Appiah | Office Suites & Applications | 0 | 27 maj 2009 00:35 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Hur du installerar SP3 UJA Driver? | user1987 | Multimedia & Codecs | 1 | 30 mars 2008 22:38 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |