![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Principielt er jeg ny i hele opgradering pc og har en begrænset viden, men jeg fandt ud af årsagen til min pc holder om indefrysningskendelser i spil med et monotont lyden at gøre med den kendsgerning, min GPU temp ligger mellem 75-90 dgrees centirgrade , og min GPU er NVIDIA GeForce 8200, har jeg fundet ud af, at jeg har brug for en form for køleprofil eller fansink at bekæmpe dette, men jeg har virkelig ingen idé om, så hvis nogen kunne hjælpe mig, jeg vil virkelig sætte pris på det, cheers |
|
| |||
| |||
| du virkelig har brug for hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det 8200 m / b med integreret grafik?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ked af jeg virkelig ikke vide, hvordan ville jeg finde ud af? |
|
| |||
| |||
| Er dette en præ-bygget købt fra hylden? bekræftende fald fabrikat og model plz eller hvis det er selvstændig indbygget pc komponenten liste over pc'en plz
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gør din skærm stikket i igen i nærheden af andre havne eller under dem
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| før bygget Jeg er ked af jeg ikke kender den model, jeg ved det Packard Bell, har AMD Phenom X3 2.10ghz processor, og den siger det er en ACPI x86-baseret pc, hvis det hjælper |
|
| |||
| |||
| og det stik i over bageste USB-porte og sopund port ting, hvis det hjælper? : / |
|
| |||
| |||
| Jeg tror sin hvor jeg dont have et grafikkort? |