![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Periaatteessa olen uusi koko päivitystä pc: n ja ovat varsin rajalliset tietonsa, mutta sain selville syy minun pc pitää jäädyttäminen aikana peleissä toistuva ääni on tekemistä sen tosiasian kanssa, minun GPU lämpötila on välillä 75-90 dgrees centirgrade , ja minun GPU on NVIDIA GeForce 8200, minulla on todettu, että i-kirjain kaivata jonkinlaista jäähdytyselementti tai fansink torjumiseksi mutta en todellakaan ole käsitystä, joten jos joku voisi auttaa minua Haluaisin todella arvostaa sitä, cheers |
|
| |||
| |||
| kiitos todella tarvitsevat apua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä 8200 m / b integroitu grafiikka?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Olen pahoillani, en todellakaan tiedä, miten saan selville? |
|
| |||
| |||
| Onko tämä valmiiksi rakennettu osti hyllyltä? jos näin on merkki ja malli plz tai jos se on itse rakentanut pc komponentin luettelo pc plz
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei näyttösi pistoke takana lähellä muissa satamissa tai niiden alapuolella
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ennen rakennettu Olen pahoillani, en tiedä mallia, en tiedä, se on Packard Bell on AMD Phenom X3 2.10ghz prosessori, ja se sanoo, että se on ACPI x86-tietokoneen, jos se auttaa |
|
| |||
| |||
| ja se pistokkeiden yllä takana usb portteja ja sopund satama asioita, jos se auttaa? : / |
|
| |||
| |||
| Mielestäni sen jossa i dont on näytönohjain? |