![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| In principe ben ik nieuw voor de hele opwaardering pc's en hebben een heel beperkte kennis, maar ik vond de reden mijn pc blijft bevriezing tijdens games met een repetitieve geluid te maken met het feit mijn GPU temperatuur ligt tussen 75-90 dgrees centirgrade , en mijn GPU is de NVIDIA GeForce 8200, heb ik ontdekt dat ik nog een soort van koellichaam of fansink te bestrijden, maar ik heb echt geen idee, dus als iemand me zou kunnen helpen zou ik echt waarderen, cheers |
|
| |||
| |||
| kunt u de hulp echt nodig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit de 8200 m / b met geïntegreerde graphics?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Sorry dat ik echt niet weet, hoe zou ik erachter? |
|
| |||
| |||
| Is dit een pre-built gekocht uit de kast? zo ja, merk en model plz of indien het zichzelf gebouwd pct de component lijst van de pc plz
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doet uw monitor stekker in de rug in de buurt van de andere havens of onder hen
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| haar vooraf gebouwde I'm sorry i don't know het model, ik weet het is Packard Bell, heeft de AMD Phenom x3 2.10ghz processor, en het zegt is het een ACPI x86 gebaseerde pc als dat helpt |
|
| |||
| |||
| en stekkers in boven het achterste usb poorten en sopund poort dingen als dat helpt? : / |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het waar i dont hebben een grafische kaart? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 20 okt 2008 00:52 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 26 okt 2007 02:09 |
| NVIDIA GeForce mx4000 | tiaki | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 9e sep 2007 12:10 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 4 mei 2007 23:27 |
| Nvidia GeForce 5300? | Josh S | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 20 mrt 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |