![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
I grunden är jag ny på hela uppgradering st och har ganska begränsade kunskaper, men jag fick reda på orsaken till min dator håller på frysning under spel med en repetitiva ljud att göra med det faktum min GPU temp ligger mellan 75-90 dgrees centirgrade och min GPU är NVIDIA GeForce 8200 har jag fått reda på att jag behöver någon typ av kylfläns eller fansink att bekämpa detta, men jag har faktiskt ingen aning, så om någon kunde hjälpa mig skulle jag verkligen uppskatta det, skål
|
|
|
|||
|
|||
|
du behöver verkligen hjälp
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Är detta 8200 m / b med integrerad grafik?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning.
![]() Mitt System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag är ledsen att jag inte vet, hur skulle jag veta?
|
|
|
|||
|
|||
|
Är det en pre-byggda köpt från hyllan? så märke och modell plz
eller om det själv byggt st komponentsystemens förteckning över st plz
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning.
![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
gör bildskärmen kontakten i ryggen nära andra hamnar eller under dem
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
före byggt Tyvärr vet jag inte den modellen, jag vet det är Packard Bell har ändring Phenom X3 2.10ghz processor, och det säger att det är en ACPI x86-baserad dator om det hjälper
|
|
|
|||
|
|||
|
och pluggar i över bakre USB-portar och sopund port saker om det hjälper? : /
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag tror det där jag inte har ett grafikkort?
|