![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK - minun grafiikka aluksella kuoli Minulla oli GeForce 7600 GS-kortin jota käytetään ajaa 2 näytöt - yksi vanha analoginen VGA ja yksi uusi (ish) digitaalinen näyttö. Periaatteessa voin käyttää digitaalisen näytön Photoshop työn ja vertailumaan ruudun mail / net / jne. Olen poistanut kuollut kortin ja syötimme VGA-näytöllä osaksi VGA-liittimeen emolevyn ja kaikki näyttää toimivan! Kesti vähän Messing noin (autonkuljettajat, jne), mutta ainakin voin päästä verkkoon, jne. Tämä nyt jättää minulle ongelma, mitä laittaa niin uuden näytönohjaimen. The GeForce 7600 GS olin oli ASUS kortin ja se ei vaadi erillistä virtalähdettä. Kuitenkin lähes kaikki Olen nyt katsot näyttää halua The spec, että tietokone on: ASUSTeK M2NPV-VM emolevy (on Geforce 6150 graphic rakennettu) 2 x Pentium 4 AMD 22Mhz prosessori 2 Gig muistia 2 x kiintolevy 2 x DVD-asemat & Vastaanottava USB ja muut liittimet ... Virtalähteen Olen sanoo, se on 500W Olisiko minun tarvitsee toisen virtalähteen tai on päivitettävä, jos olen ottanut käyttöön näytönohjain, joka tarvitaan (sanoa) 350W? Ja kukaan voi suositella (cheapish mieluiten)-kortin, jonka avulla minulle ajaa 2 näyttöjä, joista kukin on 1280 x 1024 px, kohtuullisella nopeudella? Lisäksi en näe mitään saatavilla yhteys PSU. Miten voin saada mitään muuta yhteydessä siihen (olettaen olemassa tarpeeksi virtaa)? Niin paljon kysymyksiä .... Thanks for your help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8300/8400 olisi kunnossa. Oikeastaan ostaa halvinta juttu 2x DVI. Tavallisesti I'd sanoa luettelo PSU valmistaja, mutta ne kortit kulkevat vähemmän kuin 7600, joten ei pitäisi olla iso juttu.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minun täytyy korvata minun emolevy, RAM ja näytönohjain | The3 Br1ng3r | Rautatavaran Chat | 7 | 19 marraskuu 2009 16:35 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Voinko käyttää pci näytönohjain? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 17th Jan 2009 12:57 |
| Uusi Grafiikkakortti & PSU | MaxWilson | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 26. Joulukuu 2007 15:29 |
| Etsitkö uusia Graphics Card | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 14. Joulukuu 2007 21:35 |
| Thread Tools | |
| |