![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK - mijn grafische kaart overleden Ik had een GeForce 7600 GS-kaart die ik gebruikt om 2 schermen - een een oude analoge VGA-en een een nieuwe (ISH) digitaal scherm. In principe gebruik ik het digitale scherm voor Photoshop werk en de analoge scherm voor e-mail / net / etc. Ik verwijderde de doden kaart aangesloten en de VGA-scherm in de VGA-aansluiting op het moederbord en alles lijkt te werken! Het duurde een beetje Messing over (drivers, etc), maar in ieder geval kan ik op het net, enz. Dit laat me nu met het probleem van wat we in als een nieuwe grafische kaart. De GeForce 7600 GS ik had was een ASUS kaart en het niet nodig een aparte stroomvoorziening. Toch heeft bijna alles wat ik ben nu op zoek lijkt te willen dat een De spec van de pc is: ASUSTeK M2NPV-VM moederbord (heeft een Geforce 6150 grafische gebouwd in) 2 x Pentium 4-processor AMD 22Mhz 2 Gig geheugen 2 x harde schijf 2 x DVD-stations En een groot aantal USB-en andere aansluitingen ... De voeding heb ik zegt dat het 500W Zou ik nog een andere voeding of need to upgrade als ik een grafische kaart, die nodig zijn (bijvoorbeeld) 350W? En kan iedereen aanraden een (cheapish van preferente) kaart die mij toestaat om 2 schermen, die elk 1280 x 1024 px, met redelijke snelheid? Ook ik zie geen beschikbare verbinding vanaf de PSU. Hoe kan ik iets anders aangesloten op het (in de veronderstelling dat er voldoende stroom)? Zoveel vragen .... Bedankt voor je hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8300/8400 moet worden geldboete. Echt gewoon de goedkoopste kopen ding met 2x DVI. Normaal gesproken zou ik zeggen een lijst van de PSU fabrikant, maar die kaarten zullen trekken minder dan de 7600, zodat het hier niet om een grote deal.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik moet ter vervanging van mijn moederbord, RAM en grafische kaart | The3 Br1ng3r | Algemeen Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Kan ik een PCI grafische kaart? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 17 Jan 2009 12:57 |
| Nieuwe grafische kaart & PSU | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 26 dec 2007 15:29 |
| Op zoek naar nieuwe grafische kaart | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 14 dec 2007 21:35 |
| Thread Tools | |
| |