mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Jeg ønsker at tilslutte konsoller til min skærm

Reply

Thread Tools
Old 26 marts 2008, 18:41
Donor-Gruppen

Default Jeg ønsker at tilslutte konsoller til min skærm

Forhåbentlig min titel var forholdsvis klar. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg ville gå om at gøre dette. Hvad er klart for mig er, at jeg er nødt til at anden tilslutte RCA-kabler til noget, som kan enten vedlægge min skærmkort eller min skærm eller anden måde. Problemet er, jeg har ingen idé, hvis der er et kabel eller et stik, der vil tillade mig at gøre dette, og da slet ikke når at finde noget som dette.

Jeg er også gætte, at hvis det sker for at oprette forbindelse til min video-kort, vil jeg enten nødt til at få noget software eller konfigurere min nvidia software til at acceptere indgående signal.

Kan nogen anelse mig om, hvad jeg har brug for, når at få det, og hvad man skal gøre?

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 26 marts 2008, 20:38
Medlem Gruppen

Ive kigget på, som også ønsker at tilslutte min GC op på min skærm eller computer. Men jeg tror ikke, at der er noget, du kan gøre. Du har lige lært at bruge et tv desværre.
Old 26 marts 2008, 20:55
Donor-Gruppen

Få en HDMI -> DVI adapter til konsollen og en DVI skifter på Radio hytte. :)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 marts 2008, 21:28
Donor-Gruppen

ville at lade mig specifikt slutte min gamecube til min skærm, hvis jeg ønskede? eller min PS2 for den sags skyld? Jeg er faktisk kun uklart, hvad DVI skifter er / gør. hvis det er noget hvor jeg kan slutte i et par RCA-kabler, så jeg gætter jeg er god til at gå.
Old 26 marts 2008, 22:21
Donor-Gruppen

Åh, du mener komponent kabler. Ja, det vil være lidt tricky. Grundlæggende skal du få et DVI-kabel, en komponent-kabel -> DVI konverter, så få et DVI skifter. Hook DVI kabel til dit grafikkort, krog den GameCube/PS2/Xbox uanset til komponent-kabel -> DVI konverter, så forbinde dem begge til skifter og stik i skærmen til den anden ende af skifter.

EDIT: Åh, jeg lige genlæse OP'et. Jeg var under den antagelse, du ønskede at tilslutte både computeren og konsollen til samme overvåge og have det skifte mellem indgangene. Hvis du kun ønsker at tilslutte skærmen af sig selv, bare den komponent-kabel -> DVI konverter og forbinde de to ender til det. :)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 26 marts 2008, 22:36
Donor-Gruppen

godt, vil jeg i det mindste give status over, hvad jeg har i form af omdannere og kabler. Jeg har mindst 2 vga kabler, en VGA-DVI konverter, en DVI-HDMI-konverter, og en S-Video-forbindelse.

og med hensyn til komponent-DVI konverter komponenten forbindelsesdele af konverteren skal kvindelige for at tilgodese de kabler af konsollen. Jeg har set masser af komponent-DVI konverter kabler, men de har alle mandlige forbindelser.

og skifter jeg lige har ingen anelse om, hvad man skal kigge efter.

Jeg undskylder på forhånd hvis jeg bliver tæt, men jeg er bare clueless når det kommer til det her. ville du tankerne hjælpe mig finde disse dele?

hvis du kan selv finde dem solgt til en detailforretning eller andet sted, jeg vil knæle for dine fødder.
Old 26 marts 2008, 22:53
Donor-Gruppen

Okay, jeg kiggede rundt for et svar på dette dilemma, fordi jeg ikke se nogen komposit -> VGA / DVI ting under $ 200 eller deromkring, og her er problemet. Component er analog, DVI er digitalt. At gå fra Component -> VGA eller Component -> DVI kræver et dyrt konverter box .. der er et problem. Selv med boksen jeg hører kvaliteten er forfærdeligt på grund af de forskellige beslutninger.

Hvis du kører en 360 eller PS3, det er virkelig, hvorfor disse har HDMI udgange. Desværre sidste-gen konsoller blev ikke rigtig gjort for denne slags ting på grund af deres analoge udgange.
Old 26 marts 2008, 22:59
Donor-Gruppen

kvaliteten er forfærdeligt for visse skærmkort fra hvad jeg hørte. det afhænger af det kort, du har ... men det er bare bliver mere og mere nedslående som jeg forfølge dette.

Interessant nok, jeg fandt en konverter fra ATI, der går direkte fra komponent til VGA eller DVI. kan ikke huske hvor. men da det blev gjort af dem, er det ATI kun, og kun til bestemte kort.

http://www.svideo.com/hdtvaiwr8500.html

Jeg ønsker nvidia ville gøre det så enkelt for deres brugere ...

men dette er bare for dyrt og længder det ser ud som jeg er nødt til at gå til blot at udføre noget som dette er absolut latterligt. der er ingen måde I'm beskydning mellem 60 og 100 dollars for nogle tåbelige konverterens boks. hvis det var måske 20 bukke Jeg vil overveje det, men det er helt ikke det værd. for den pris, jeg betaler for at dumme konverter, jeg bare kunne gå ud og købe en billig-ass TV til at afspille GameCube om.
Old 27 marts 2008, 04:36
Donor-Gruppen

Hi m8 tror du har brug for sådan noget Gamecube til vga moniter
håber, at dette er, hvad din leder efter

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 27 marts 2008, 07:43
Medlem Gruppen

Hey nu Thats cool. Jeg kan endda få det på et eller andet tidspunkt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vil du Quick Laugh? evilfantasy Off Topic Discussion 2 20 august 2009 01:02
Jeg ønsker at lære, hvordan du gør grafisk kunst. abelong Multimedia & Codecs 2 25. maj 2009 14:23
Top Spil for 2009 (Alle Konsoller) Tom BILLINGTON PC & Console Gaming 8 6 marts 2009 14:51
Hey dudes ønsker at fange en hacker nsnraju Virus, Spyware & Sikkerhed 2 10. sep 2007 12:10
Gamle patron konsoller Jade PC & Console Gaming 5 14 marts 2007 10:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.