![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Toivottavasti minun otsikko oli melko selvä. Minulla ei ole hajuakaan miten menisin tekemään tämän. Mikä on selvää minulle, että minun on jotenkin kytke RCA-kaapelit jotain, joka voi joko liittää minun näyttösovittimen tai minun seurata jotenkin. Ongelmana on, minulla ei ole aavistustakaan, jos siellä on kaapeli tai liitin, jonka avulla minua tekemään tämän, puhumattakaan siitä, mistä löytää jotain tällaista.
Olen myös vierasta, että jos se aikoo liittää osaksi minun näytönohjain, I'll joko täytyy saada joitakin ohjelmia, tai määrittää minun nvidia ohjelmistoja hyväksyä tulevan signaalin. Voiko kukaan hajuakaan minua siitä, mitä minä tarvitsen, mistä sitä saa, ja mitä tehdä? My System: Hesekiel
|
|
|
|||
|
|||
|
Ive Katsoin, että myös haluavat koukku minun GC jopa minun seurata tai tietokoneeseen. En kuitenkaan usko, että siellä on jotain, mitä voit tehdä. Olet juuri saanut käyttää tv valitettavasti.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hanki HDMI -> DVI-sovitin konsoli ja DVI switcher klo radio shack. :)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
se, että haluan nimenomaan kytkeä minun gamecube minun seurata jos halusin? tai minun PS2 tähän asiaan? Olen vain todella epäselvää, mitä DVI switcher on / ei. jos se on jotain, jossa i voi liität muutaman RCA-kaapelit, sitten i arvata Olen hyvä mennä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ai, sinä tarkoitat komponentti kaapelit. No niin, että saat olla hieman hankalampi. Periaatteessa sinulla tulee DVI-kaapeli, yksi komponentti kaapeli -> DVI-muunnin, sitten saada DVI switcher. Hook DVI kaapeli näyttösovittimen, koukku on GameCube/PS2/Xbox mitä osaan kaapeli -> DVI-muunnin, kytke ne molemmat on switcher ja plug-in, että näyttö toisessa päässä ovat switcher.
EDIT: Ai, minä vain uudelleen lukemaan OP. Olin sillä oletuksella, halusitte kytkeä sekä tietokoneen ja konsolin samalla seurata ja se vaihtaa panoksia. Jos haluat kytkeä näytön itse vain saada komponentti kaapeli -> DVI-muunnin ja liitä molemmat päät siihen. :)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
No, minä ainakin antaa tilannekatsauksen mitä olen kannalta muunninta ja kaapeleita. Minulla ainakin 2 vga kaapelit, VGA-DVI-muunnin, DVI-HDMI-muunnin, ja s-video-liitäntä.
ja toisaalta osan-DVI-muunnin, komponentti-liittimet ja-muunnin on naisten huomioon kaapelit konsolista. Olen nähnyt paljon osa-DVI muunnin kaapelit, mutta niillä kaikilla on mies yhteyksiä. ja switcher juuri ole aavistustakaan, mitä etsiä. pyydän etukäteen anteeksi, jos olen parhaillaan vilkasta, mutta olen vain clueless kun on tätä kamaa. haluaisitte mielessä auttaa minua löytämään nämä osat? jos voit jopa löytää ne myydään vähittäismyymälään jonnekin, I'll polvistua at your feet. |
|
|
|||
|
|||
|
Selvä, minä katselin ympärilleni, että vastaus tähän ongelmaan, koska en näe mitään komposiitti -> VGA / DVI asiat $ 200 tai niin, ja tässä on ongelma. Komponentti on analoginen, DVI on digitaalinen. Siirtyminen Component -> VGA-tai Component -> DVI edellyttää kalliita muuntimen ruutuun .. mikä on ongelma. Vaikka laatikko olen kuullut, että laatu on hirvittävä määrä eri tarkkuuksilla.
Jos näytät 360 tai PS3, että todella, miksi nämä ovat HDMI lähdöt. Valitettavasti viime gen konsolit eivät oikeastaan tehdä tällainen asia, koska ne ovat analogisia lähtöjä.
|
|
|
|||
|
|||
|
laatu on kauhea tiettyjen näyttösovittimien siitä, mitä olen kuullut. se riippuu kortin olet ... mutta se on vain entistä useammin masentavaa kuin i jatkaa tätä.
Mielenkiintoista on, Löysin muuntimen tekemät ATI, joka menee suoraan komponentin vga tai DVI. ei voi muistaa, mikä. mutta koska se on tehnyt niitä, se on ATI vain ja ainoastaan erityisistä kortit. http://www.svideo.com/hdtvaiwr8500.html Toivotan nvidia tekisi se, että helposti niiden käyttäjien ... mutta tämä on vain alkaa olla liian kallista ja pituudet näyttää siltä, että minun täytyy mennä vain tehdä jotain tällaista on aivan naurettavaa. niitä ei voi enää mitenkään Olen kranaattituli välillä 60 ja 100 dollaria noin typerä muuntimen ruutuun. jos se oli ehkä 20 taalaa I'd harkita, mutta se on täysin ole sen arvoinen. että hinta I'm maksaa että typerä muunnin, voisin vain mennä ja ostaa halpa-ass tv pelata gamecube päälle. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi M8 usko tarvitset jotain tällaista Gamecube on vga moniter
|
|||
|
|||
|
Hei nyt thats cool. Voisin jopa saada se jossain vaiheessa aikaa.
|