![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hopelijk mijn titel is vrij duidelijk. Ik heb geen idee hoe ik zou gaan doen. Wat is voor mij duidelijk is dat ik op een of andere manier sluit de RCA-kabels in iets dat kan hechten aan mijn videokaart of mijn monitor of andere manier. Het probleem is ik heb geen idee of er een kabel of een connector die mij toestaat om dit te doen, laat staan waar je zoiets als dit.
Ik ben ook raden dat, indien het gaat om verbinding te maken in mijn videokaart, ik ofwel moeten krijgen sommige software, of mijn nvidia software om het inkomende signaal. Kan iemand mij idee over wat ik nodig heb, waar te krijgen en wat te doen? Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
|
|||
|
|||
|
Ive keek dat ook willen haak mijn GC tot mijn monitor of computer. Maar ik denk niet dat er iets is wat je kunt doen. Je moet alleen wel gebruik maken van een tv helaas.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hier krijg je een HDMI -> DVI-adapter voor de console en een DVI switcher bij Radio Shack. :)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
zou dat mij toe specifiek aansluiten van mijn gamecube aan mijn monitor als ik wilde? of mijn ps2 voor deze kwestie? Ik ben pas echt duidelijk wat de DVI switcher is / doet. als het iets waar ik kan de stekker in een enkele RCA-kabels, dan denk ik ik ben goed te gaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Oh, je bedoelt component kabels. Nou, dat je een beetje lastiger. In principe moet u een DVI-kabel, een component kabel -> DVI converter, dan krijgt een DVI switcher. Haak de DVI-kabel aan op uw grafische kaart, de haak GameCube/PS2/Xbox welke naar de component kabel -> DVI converter, dan sluit ze beide aan de switcher en steek de stekker in de monitor aan de andere kant van de switcher.
EDIT: Oh, ik herlezen het OP. Ik was in de veronderstelling je wilde verbinden zowel de computer als de console aan dezelfde monitor en hebben het schakelen tussen ingangen. Als je gewoon wilt aansluiten van de monitor zelf, maar krijgen de component kabel -> DVI converter aan en sluit beide uiteinden aan. :)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Nou, ik zal ten minste een balans op van wat ik heb in de vorm van converters en kabels. Ik heb ten minste 2 VGA kabels, een VGA-DVI-omzetter, een DVI-HDMI converter en een s-video-aansluiting.
en in termen van component-DVI-converter, de component-aansluitingen van de omzetter moet worden vrouwen aan de kabels van de console. Ik heb genoeg van component-DVI converter kabel, maar ze hebben allemaal mannelijke aansluitingen. en de switcher die ik net heb geen flauw idee van wat te zoeken. Mijn excuses voor als ik een zwaar, maar ik ben gewoon Clueless als het om dit spul. zou je het erg helpt me vinden deze delen? als u kunt zelfs vinden ze verkocht tegen een verkooppunt ergens, ik knielen aan uw voeten. |
|
|
|||
|
|||
|
Oke, Ik keek rond voor een antwoord op dit dilemma, want ik was er geen composiet -> VGA / DVI-dingen onder $ 200 of zo, en hier is het probleem. Component is analoog, DVI is digitaal. Te gaan vanaf Component -> VGA of Component -> DVI vereist een dure converter box .. dat is een probleem. Zelfs met het vak hoor ik de kwaliteit is verschrikkelijk te wijten aan de verschillende resoluties.
Als u een 360 of PS3, dat is echt de reden waarom deze HDMI-uitgangen. Helaas, last-gen consoles zijn niet echt gemaakt voor dit soort dingen vanwege hun analoge uitgangen.
|
|
|
|||
|
|||
|
de kwaliteit is verschrikkelijk voor bepaalde videokaarten uit wat ik gehoord. het hangt af van de kaart die u hebt ... maar het is gewoon steeds meer en meer ontmoedigend als ik dit streven.
Interessant genoeg, vond ik een converter gemaakt door ATI dat gaat direct van component-naar-VGA-of DVI. niet kan herinneren welke. maar omdat het is gemaakt door hen, het is alleen van ATI, en alleen voor specifieke kaarten. http://www.svideo.com/hdtvaiwr8500.html Ik wens nvidia zou het zo eenvoudig om hun gebruikers ... maar dit is gewoon te duur en de lengte lijkt het alsof ik moet gaan tot net voor het uitvoeren van zoiets als dit is absoluut belachelijk. er is geen manier waarop ik ben beschietingen tussen 60 en 100 dollar voor sommige silly converter box. als het misschien 20 dollar Ik zou overwegen, maar het is helemaal niet waard. voor de prijs ben ik betalen voor die stomme omzetter, kon ik gewoon naar buiten en koop een goedkope-ass tv te spelen op de GameCube. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi m8 denk je moet iets als dit Gamecube-naar-VGA moniter
|
|||
|
|||
|
He nu thats cool. Ik zou zelfs kunnen krijgen op een bepaald punt in de tijd.
|