mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Jeg ønsker å koble konsoller til skjermen min

Reply

Thread Tools
Old 26th Mar 2008, 18:41
Donor Group

Default Jeg ønsker å koble konsoller til skjermen min

Forhåpentligvis mitt var ganske tydelig. Jeg har ingen anelse hvordan jeg ville gå om du gjør dette. Hva er klart for meg er at jeg har noe å koble RCA kabler inn i noe som enten kan legge til skjermkortet eller skjermen min annen. Problemet er at jeg har ingen anelse om det er en kabel eller en tilkobling som tillater meg å gjøre dette på, enn si hvor du finner noe som dette.

Jeg er også gjette på at dersom det kommer til å koble til min skjermkortet, vil jeg enten må få noe programvare eller konfigurere mitt nvidia programvare for å godta innkommende signal.

Kan noen anelse meg om hva jeg trenger, hvor de skal få det, og hva de skal gjøre?

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 26th Mar 2008, 20:38
Medlem Group

Ive sett på som også ønsker å hekte meg GC opptil skjermen min eller datamaskinen. Men jeg tror ikke det er noe du kan gjøre. Du har fått til å bruke en TV dessverre.
Old 26th Mar 2008, 20:55
Donor Group

Få en HDMI -> DVI-adapter for konsollen og en DVI Switcher på radio shack. :)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26th Mar 2008, 21:28
Donor Group

ville det la meg spesielt koble min gamecube til skjermen min hvis jeg ønsker? eller min PS2 for den saks skyld? Jeg er bare helt uklart om hva som DVI Switcher er / gjør. hvis det er noe der jeg kan plugge inn noen RCA kabler, så jeg tror jeg er god til å gå.
Old 26th Mar 2008, 22:21
Donor Group

Å, du mener komponent kabler. Vel, det blir litt trickier. I utgangspunktet må du få deg en DVI-kabel, en komponent-kabel -> DVI-konvertering, og deretter få en DVI Switcher. Hook DVI kabel til skjermkortet, krok i GameCube/PS2/Xbox uansett til komponent kabel -> DVI-konvertering, og deretter koble dem både til Switcher og koble skjermen til den andre enden av Switcher.

EDIT: Åh, jeg bare re-leser OP. Jeg var under forutsetning du ønsket å koble både maskinen og konsollen til den samme skjermen og ha det veksle mellom innganger. Hvis du bare ønsker å hekte skjermen av seg selv, bare få komponent kabel -> DVI omformer og koble begge ender av den. :)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 26th Mar 2008, 22:36
Donor Group

Vel, jeg skal minst gi lager av hva jeg har i form av omformere og kabler. Jeg har minst 2 VGA-kabler, en VGA-DVI-konverter, en DVI-HDMI-konverter og en S-Video-tilkobling.

og i form av komponent-DVI konverter, komponent koblerne av konverteringsprogrammet må kvinnelige imøtekomme kablene av konsollen. Jeg har sett nok av komponent-DVI konverter kabler, men de har alle mannlige tilkoblinger.

og Switcher jeg akkurat har ingen anelse hva jeg skal se etter.

Jeg beklager på forhånd hvis jeg blir tett, men jeg er bare clueless når det gjelder det. ville du tankene hjelper meg å finne disse delene?

hvis du kan finne dem selges til en retail outlet sted, vil jeg knele for dine føtter.
Old 26th Mar 2008, 22:53
Donor Group

Alright, jeg kikket rundt etter et svar på dette dilemmaet, fordi jeg ikke var noen kompositt -> VGA / DVI ting under $ 200 eller så, og her er problemet. Komponenten er analog, DVI er digital. Å gå fra Component -> VGA eller Component -> DVI krever en kostbar konverter boks .. som er et problem. Selv med boksen jeg hører kvaliteten er elendig på grunn av forskjellige resolusjoner.

Hvis du kjører en 360 eller PS3, det er egentlig hvorfor disse har HDMI utgang. Dessverre siste-gen konsollene var egentlig ikke laget for denne typen ting fordi de analoge utgangene.
Old 26th Mar 2008, 22:59
Donor Group

kvaliteten er fryktelig for enkelte skjermkort fra hva jeg hørte. det avhenger av kortet du har ... men det er bare å bli mer og mer nedslående som i følge denne.

Interessant nok fant jeg en konverter laget av ATI som går direkte fra komponent til VGA eller DVI. husker ikke hvor. men siden det ble gjort av dem, er det ATI bare, og bare for bestemte kort.

http://www.svideo.com/hdtvaiwr8500.html

Jeg ønsker nvidia ville gjøre det så enkelt for sine brukere ...

Men dette er bare å bli for dyrt og lengder, det ser ut som jeg må gå til nettopp å utføre noe slikt som dette er helt latterlig. det er ingen måte jeg shelling ut mellom 60 og 100 dollar for noen dum konverter boks. om det var kanskje 20 dollar Jeg vil vurdere det, men det er helt ikke verdt det. for den prisen jeg betaler for den dumme konverter, kunne jeg bare gå ut og kjøpe en billig juling tv å spille gamecube på.
Old 27th Mar 2008, 04:36
Donor Group

Hi m8 tror du trenger noe som dette Gamecube til VGA moniter
håper dette er hva du leter etter

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 27th Mar 2008, 07:43
Medlem Group

Hei nå dvs cool. Jeg kan også få det på noen tidspunkt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.