mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget

Reply

Thread Tools
Old 12 december 2007, 00:28
Lid Fractie

Default Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget

Toen kocht ik mijn comp kocht ik een redelijk goede videokaart op het moment (3 yrs. Geleden) dat kan steunen 2 monitoren voor. Ik zag de voorraad-uitgang voor een monitor en aangesloten derde monitor aan, maar zijn niet het verzenden van informatie aan de monitor. Hoe krijg ik de output die werkzaam zijn voor de 3e monitor?
Old 12 december 2007, 07:04
Administrator Group

U moet in staat zijn dit te configureren met behulp van de software die bij uw grafische kaart.

Als je het niet hebt om eens een kijkje op de website van de fabrikanten.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 aug 2008, 05:15
Lid Fractie

wouldnt het werk dat ik heb geprobeerd Ik had een 6200 outputing 2 monitor vervolgens geprobeerd de output de 3e monitor met mijn voorraad kaart (GMA900) de GMA 900 verschijnt het bureaublad, en niets anders, maar 1 videokaart kan de output naar de monitor, tenzij u hebt 2 precies dezelfde en ze zijn gekoppeld in het kruisvuur of SLi
Old 2 aug 2008, 13:32
Donor Groep

eerste geen buil oude threads

dat is onjuist, de reden dat u niet steeds een uitgang van de GMA is omdat de GMA is geen grafische kaart, het is een geïntegreerde controller

Citaat:
slechts 1 videokaart kan de output naar de monitor, tenzij u er 2 precies dezelfde en ze zijn gekoppeld in het kruisvuur of SLi
Dit is ook onjuist, SLi'd grafische kaarten zal _only_ toestaan monitoren aan te sluiten op de primaire grafische kaart. niet-Xfired of Slid kaarten kunnen ondersteunen zoveel als ze zijn voorzien van DVI-uitgangen voor - drie 8800GTS kan ondersteunen 6 monitoren, te lang als ze niet overbrugd door SLI.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.