![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Alle, fint forum!
![]() Jeg ved det virkelig ikke, hvad der kunne være problemet, fordi jeg har gjort dette for et par år siden og så det fungerede perfekt, nu jeg får ingenting. Mit grafikkort er ATI Radeon 9600SE. Dette er det samme kort Jeg har brugt år siden for at slutte den til mit TV. Jeg var i stand til at se min pc's skærm og TV på samme tid. Jeg kan oprette en forbindelse ved hjælp af RCA-kabler, det var købt i en butik, helt ny, og det er 5 meter lang. Det andet kabel jeg brugte før, var omkring 3m. RCA-kabel ikke er defekt, fordi jeg har testet det med mit kamera og modtager. Da jeg forsøgte at gøre forbindelsen igen sidste sommer har jeg bemærket, at billedkvaliteten er nul, så jeg købte denne nye kabel jeg nævnte tidligere. Men indtil ingenting. Selv om min computer registrerer TV og installerer drivere, får jeg ingenting. Jeg har selv hentet de nyeste drivere til min skærm (17 "Samsung-SyncMaster 793DF). Nå, jeg får noget på TV-skærmen. Baggrunden er sort, og jeg kan se vinduer hoppe op og ned på skærmen. Nogle gange er det stopper gør det men billedet er meget forvrænget og farver plejer vise op, og en gang imellem jeg kan se farver, men meget få af dem og er frygtelig. De fleste af de gange jeg cant se noget, kun hvide linjer flytter op og ned på skærmen. Hvis nogen har nogen ideer, kan du hjælpe mig, fordi jeg prøver på denne i 6 måneder og ingen lykke. Næsten intet er ændret i min PC hardware siden et par år siden, da jeg først tilsluttes tv'et og pc sammen. Jeg havde kun 256 MB RAM hukommelse, nu har jeg 1GB, købt en satellit-TV-tuner kort og et FireWire-kortet. Men jeg har forsøgt at fjerne de kort, håber noget vil ændre sig, men nej. Tak. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
gjorde u få en ny TV scence så? mabye de graohics kortet cant Handel det
|
|||
|
|||
|
Nej, det er det samme tv-apparat. Jeg ved, hvordan billedet skal se ud, men det er langtfra ligner den.
|
|
|
|||
|
|||
|
forsøge at afmontere ur moniter i ati konfiguration der skal være noget på den første fane om moniters Klik kraft tv-afsløring
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har ændret beslutning til den laveste som muligt, til 640x480 og nu vil jeg få et bedre billede, men det er sort / hvid. Skærmen er at hoppe op og ned, og det kun standser gør det, når et vindue eller program er åbnet i baggrunden. Sommetider farver begyndte at vise frem, men er meget forvrænget og ikke længe. Jeg er lige ved, at problemet er med at konfigurere noget på computeren, jeg har savnet.
|
|
|
|||
|
|||
|
gjorde u forsøge at åbne katalysator Kontrol Center i avanceret?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg prøvede det, du sagde, men ingen held. Det er stadig de samme.
Jeg tror, at den computer sender et svagt signal til TV, fordi farverne er ikke vises. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
jeg dont kende jumpinf men jeg fandt sammen med min 2 TV, når det sort / hvid er det på den forkerte kanal
|
|||
|
|||
|
Skal jeg ændre opdateringshastighed? Jeg kan vælge fra 40Hz til 120 Hz. Men jeg stopper ved 85Hz, fordi jeg ikke ønsker min skærm til at blæse op.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror, 59 eller 60 er ideelle
|