vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Minulla on ongelma, joka yhdistää minun pc minun tv

Reply

Thread Tools
Old 2 tammikuu 2008, 16:24
Uusi Jäsen

Default Minulla on ongelma, joka yhdistää minun pc minun tv

Hi Everyone, mukava foorumi!

En todellakaan tiedä, mikä voisi olla ongelma, koska olen tehnyt tätä muutama vuosi sitten, ja sitten se toimi täydellisesti, nyt saan mitään.
Oma grafiikkakortin on Ati Radeon 9600SE. Tämä on sama kortti olen käyttänyt vuosia sitten liittämällä sen oma tv. Minulla oli tilaisuus katsella minun tietokoneen seurata ja TV samaan aikaan. En voi muodostaa yhteyden käyttäen RCA-kaapelit, se on ostettu varastoon, upouusia, ja se on 5 metriä pitkä. Muut kaapeli I käyttää ennen oli noin 3m. Tullihallinnon kaapeli ei ole virheellinen, koska olen testannut sitä mieltä kamera ja-vastaanotin. Kun olen yrittänyt saada yhteyttä uudelleen viime kesänä, olen huomannut, että kuvan laatu on nolla, joten ostin tämän uuden kaapelin mainitsin aiemmin. Mutta asti mitään.
Vaikka minun tietokone tunnistaa television ja asentaa ajurit, saan mitään. Olen jopa ladannut uusimmat ajurit minun seurata (17 "Samsung-SyncMaster 793DF). No saan jotain TV-ruudulla. Tausta on musta ja näen ikkunat hyppii ylös ja alas ruudulla. Joskus se pysähtyy tee sitä mutta kuva on hyvin vääristynyt ja värit tapana osoittaa ylöspäin, ja kerran kun näen värejä, mutta hyvin vähän niitä, ja ne ovat awful. Suurin osa kertaa En voi nähdä mitään, vain valkoinen linjat liikkuvat ylös ja alas kuvaruutuun.
Jos jollakulla on ideoita, auta minua, koska olen yrittänyt tätä 6kuukausi eikä onnea. Melkein mikään ei muuttunut minun tietokoneen laitteistoa, koska muutama vuosi sitten, kun ensimmäisen kerran pidin kytketty TV ja PC yhdessä. Minulla oli vain 256 Mt: n RAM-muistia, nyt olen 1GB, osti satelliitti tv-viritin kortti ja firewire-kortti. Mutta olen yrittänyt poistaa kortteja, toivoen jotain muuttuu, mutta ei.

Kiitos.
Old 2 tammikuu 2008, 18:11
Banned ryhmän

ei u saat uuden tv scence sitten? mabye että graohics kortin kallistuksen handel se

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 3 tammikuu 2008, 00:03
Uusi Jäsen

Ei, se on sama televisio. Tiedän, miltä kuva tulee näyttämään, mutta se ei missään samanlainen kuin se.
Old 3 tammikuu 2008, 17:26
Banned ryhmän

Yritän katkaiset ur moniter että atin kokoonpanosovellus olisi jotain ensimmäinen välilehti siitä moniters napsauta voimassa tv havaitseminen
Old 3 tammikuu 2008, 17:34
Uusi Jäsen

Olen vaihtanut päätöslauselman pienin kuin mahdollista, 640x480 ja nyt saan paremman kuvan, mutta se on musta ja valkoinen. Näyttö on hyppii ylös ja alas, ja se vain pysähtyy tee sitä, kun ikkuna tai ohjelma on avattu taustalla. Joskus värit alkoi näy, mutta on hyvin vääristynyt ja ei kestänyt kauaa. Minä vain tiedän, että ongelmana on configuring jotain tietokoneen Olen hukata.
Old 3 tammikuu 2008, 17:51
Banned ryhmän

ei u yritä avata katalyyttisten valvonnan keskus kehittyneet?
Old 4 tammikuu 2008, 16:52
Uusi Jäsen

Olen yrittänyt sitä, mitä sanoi, mutta ei onnea. Se on edelleen sama.
Uskon, että tietokone lähettää heikon signaalin TV: hen, koska värit eivät näy.
Old 4 tammikuu 2008, 16:55
Rahoittajien ryhmän

i dont tiedä jumpinf mutta löysin minun 2 tv: n, kun se musta ja valkoinen se on väärä kanava

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 4 tammikuu 2008, 17:22
Uusi Jäsen

Pitäisikö minun vaihtaa virkistystaajuutta? Voin valita 40Hz ja 120Hz. Mutta minä pysähdy 85Hz, koska en halua seuraamaan pimahtaa.
Old 4 tammikuu 2008, 17:27
Rahoittajien ryhmän

Uskon, 59 tai 60 on ihanteellinen

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelman, joka liittyy tietokoneesta televisioon käyttämällä HDMI sagheer Graphics Cards & Näytöt 1 10th Jun 2009 04:58
Ongelman, joka liittyy minun Canon skanneri Yksityinen Baldrick Digital Imaging & Tulostimet 1 20. Jul 2008 07:44
Yhteyden muodostaminen langattomaan verkkoon ... Jamie839 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 8 2. Huhtikuu 2008 13:24
Ongelma yhteyden 1 verkkosivuilla salauksen avulla paulm1 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 25 Jan 2008 01:50
Ongelma yhteyden reitittimen menkel77 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 15 28th Jun 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.