![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone, mukava foorumi! ![]() En todellakaan tiedä, mikä voisi olla ongelma, koska olen tehnyt tätä muutama vuosi sitten, ja sitten se toimi täydellisesti, nyt saan mitään. Oma grafiikkakortin on Ati Radeon 9600SE. Tämä on sama kortti olen käyttänyt vuosia sitten liittämällä sen oma tv. Minulla oli tilaisuus katsella minun tietokoneen seurata ja TV samaan aikaan. En voi muodostaa yhteyden käyttäen RCA-kaapelit, se on ostettu varastoon, upouusia, ja se on 5 metriä pitkä. Muut kaapeli I käyttää ennen oli noin 3m. Tullihallinnon kaapeli ei ole virheellinen, koska olen testannut sitä mieltä kamera ja-vastaanotin. Kun olen yrittänyt saada yhteyttä uudelleen viime kesänä, olen huomannut, että kuvan laatu on nolla, joten ostin tämän uuden kaapelin mainitsin aiemmin. Mutta asti mitään. Vaikka minun tietokone tunnistaa television ja asentaa ajurit, saan mitään. Olen jopa ladannut uusimmat ajurit minun seurata (17 "Samsung-SyncMaster 793DF). No saan jotain TV-ruudulla. Tausta on musta ja näen ikkunat hyppii ylös ja alas ruudulla. Joskus se pysähtyy tee sitä mutta kuva on hyvin vääristynyt ja värit tapana osoittaa ylöspäin, ja kerran kun näen värejä, mutta hyvin vähän niitä, ja ne ovat awful. Suurin osa kertaa En voi nähdä mitään, vain valkoinen linjat liikkuvat ylös ja alas kuvaruutuun. Jos jollakulla on ideoita, auta minua, koska olen yrittänyt tätä 6kuukausi eikä onnea. Melkein mikään ei muuttunut minun tietokoneen laitteistoa, koska muutama vuosi sitten, kun ensimmäisen kerran pidin kytketty TV ja PC yhdessä. Minulla oli vain 256 Mt: n RAM-muistia, nyt olen 1GB, osti satelliitti tv-viritin kortti ja firewire-kortti. Mutta olen yrittänyt poistaa kortteja, toivoen jotain muuttuu, mutta ei. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei u saat uuden tv scence sitten? mabye että graohics kortin kallistuksen handel se
| |||
| |||
| Ei, se on sama televisio. Tiedän, miltä kuva tulee näyttämään, mutta se ei missään samanlainen kuin se. |
|
| |||
| |||
| Yritän katkaiset ur moniter että atin kokoonpanosovellus olisi jotain ensimmäinen välilehti siitä moniters napsauta voimassa tv havaitseminen |
|
| |||
| |||
| Olen vaihtanut päätöslauselman pienin kuin mahdollista, 640x480 ja nyt saan paremman kuvan, mutta se on musta ja valkoinen. Näyttö on hyppii ylös ja alas, ja se vain pysähtyy tee sitä, kun ikkuna tai ohjelma on avattu taustalla. Joskus värit alkoi näy, mutta on hyvin vääristynyt ja ei kestänyt kauaa. Minä vain tiedän, että ongelmana on configuring jotain tietokoneen Olen hukata. |
|
| |||
| |||
| ei u yritä avata katalyyttisten valvonnan keskus kehittyneet? |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt sitä, mitä sanoi, mutta ei onnea. Se on edelleen sama. Uskon, että tietokone lähettää heikon signaalin TV: hen, koska värit eivät näy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont tiedä jumpinf mutta löysin minun 2 tv: n, kun se musta ja valkoinen se on väärä kanava
| |||
| |||
| Pitäisikö minun vaihtaa virkistystaajuutta? Voin valita 40Hz ja 120Hz. Mutta minä pysähdy 85Hz, koska en halua seuraamaan pimahtaa. |
|
| |||
| |||
| Uskon, 59 tai 60 on ihanteellinen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelman, joka liittyy tietokoneesta televisioon käyttämällä HDMI | sagheer | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Jun 2009 04:58 |
| Ongelman, joka liittyy minun Canon skanneri | Yksityinen Baldrick | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 20. Jul 2008 07:44 |
| Yhteyden muodostaminen langattomaan verkkoon ... | Jamie839 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 2. Huhtikuu 2008 13:24 |
| Ongelma yhteyden 1 verkkosivuilla salauksen avulla | paulm1 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 25 Jan 2008 01:50 |
| Ongelma yhteyden reitittimen | menkel77 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 15 | 28th Jun 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |