![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, leuk forum! ![]() Ik weet niet wat het probleem zou kunnen worden, want ik heb dit gedaan een paar jaar geleden en het werkte perfect, nu krijg ik niets. Mijn grafische kaart ATI Radeon 9600SE. Dit is dezelfde kaart heb ik jaren geleden voor het aan te sluiten op mijn tv. Ik was in staat om te kijken mijn pc monitor en tv tegelijk. Ik kan een verbinding maken met behulp van RCA-kabels, werd gekocht van een winkel, gloednieuw en het is 5 meter lang. De andere kabel gebruikte ik vroeger, was ongeveer 3m. De RCA-kabel is niet defect, want ik heb het getest met mijn camera en de ontvanger. Toen ik probeerde om de verbinding weer afgelopen zomer, ik merkte de beeldkwaliteit is nul, dus kocht ik deze nieuwe kabel ik eerder. Maar tot niets. Hoewel mijn computer herkent de TV en installeert de drivers, krijg ik niets. Ik heb zelfs gedownload de nieuwste drivers voor mijn monitor (17 "-Samsung SyncMaster 793DF). Nou ik iets op het tv-scherm. De achtergrond is zwart en ik kan zien ramen sprongen omhoog en omlaag op het scherm. Soms stopt doen maar het beeld is erg vertekend en kleuren wont show up, en een keer in een tijdje kan ik zie de kleuren, maar heel weinig van hen en zijn verschrikkelijk. De meeste van de keren dat ik cant zie niets, alleen witte lijnen naar boven en beneden het scherm. Als iemand ideeën heeft, kunt u me helpen, want ik probeer dit voor 6 maanden en geen geluk. Bijna niets veranderd in mijn PC's hardware sinds een paar jaar geleden, toen ik voor het eerst de TV aangesloten en de pc samen. Ik had slechts 256 MB RAM geheugen, nu heb ik 1GB, kocht een satelliet-tv tuner kaart en een firewire kaart. Maar ik heb geprobeerd het verwijderen van de kaarten, in de hoop dat er iets zal veranderen, maar nee. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| did u krijgt een nieuw tv scence dan? mabye de graohics kaart cant handel het
| |||
| |||
| Nee, het is dezelfde televisie. Ik weet hoe het beeld eruit moet zien, maar het is nergens vergelijkbaar met het. |
|
| |||
| |||
| maak ur moniter in de ati configuratie gebruiksmodel moet er iets op het eerste tabblad over de moniters klik werking tv detectie |
|
| |||
| |||
| Ik heb de resolutie op basis van de laagste mogelijk tot 640x480 en nu krijg ik een beter beeld, maar het is zwart-wit. Het scherm springt op en neer en het stopt pas doen als er een raam of programma wordt geopend in de achtergrond. Soms begon kleuren getoond, maar zijn erg vertekend en niet lang mee. Ik weet alleen dat het probleem is met het configureren van iets op de computer die ik heb gemist. |
|
| |||
| |||
| did u proberen de opening van de katalysator control center in geavanceerde? |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd wat je zei, maar geen geluk. Het is nog steeds hetzelfde. Ik denk dat de computer is het verzenden van een zwak signaal op de TV, omdat de kleuren niet worden weergegeven. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont know over de jumpinf maar ik heb met mijn 2 TV's als het zwart-wit is het op het verkeerde kanaal
| |||
| |||
| Moet ik de refresh rate? Ik kan kiezen uit 40 Hz tot 120Hz. Maar ik stop bij 85Hz omdat ik niet wil dat mijn monitor op te blazen. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat 59 of 60 zijn ideaal |