mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Jeg har et problem å koble PCen til TVen

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2008 jan 16:24
New Member Group

Default Jeg har et problem å koble PCen til TVen

Hi Everyone, fint forum!

Jeg vet ikke hva som kan være problemet, fordi jeg har gjort dette for noen år siden og det fungerte utmerket, nå får jeg ingenting.
Min grafikk kortet er ATI Radeon 9600SE. Dette er det samme kortet jeg har brukt år siden for å koble den til min tv. Jeg var i stand til å se på PC-en er skjerm og TV samtidig. Jeg kan lage en forbindelse RCA kabler, den ble kjøpt fra en butikk, helt nytt og det er 5 meter lang. Den andre kabelen jeg brukte før, var ca 3m. RCA-kabel er ikke feil, fordi jeg har testet det med mitt kamera og mottaker. Da jeg prøvde å gjøre tilkoblingen på nytt i fjor sommer, la jeg merke til at bildekvaliteten er null, så jeg kjøpte denne nye kabelen jeg nevnte tidligere. Men till ingenting.
Selv om datamaskinen min oppdager TV og installerer drivere, får jeg ingenting. Jeg har selv lastet ned de nyeste driverne for min skjerm (17 "Samsung-SyncMaster 793DF). Vel jeg få noe på TV-skjermen. Bakgrunnen er svart og jeg kan se vinduer hoppe opp og ned på skjermen. Noen ganger slutter å gjøre det men bildet er svært forvrengt og farger wont vises godt innimellom Jeg kan se farger, men veldig lite av dem og er forferdelig. Mesteparten av tiden jeg skrånende se noe, bare hvite linjer flytte opp og ned på skjermen.
Hvis noen har noen ideer, kan du hjelpe meg, fordi jeg prøver dette for 6 måneder, og nei. Nesten ingenting er endret i min PC maskinvare etter et par år siden, da jeg først koblet til TV og PC sammen. Jeg hadde bare 256 MB RAM minne, nå har jeg 1GB, kjøpte en tv-tuner-kort og en FireWire-kortet. Men jeg har forsøkt å fjerne kort, håper noe vil forandre seg, men nei.

Takk.
Old 2 januar 2008, 18:11
Banned Group

did u få en ny tv scence da? mabye den graohics kortet cant handel det

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 3dje 2008, 00:03
New Member Group

Nei, det er den samme TV. Jeg vet hvordan bildet skal se ut, men det er intet som ligner på det.
Old 3 januar 2008, 17:26
Banned Group

prøver å koble ur moniter i ati konfigurasjonsverktøyet det skulle være noe på den første kategorien om moniters klikk kraft tv gjenkjenning
Old 3dje 2008, 17:34
New Member Group

Jeg har endret oppløsningen til lavest mulig å 640X480 og nå får jeg et bedre bilde, men det er sort / hvitt. Skjermen er hoppende opp og ned, og det bare slutter å gjøre det når et vindu eller et program er åpent i bakgrunnen. Noen ganger fargene begynte å dukke opp, men er svært forvrengt og ikke vare lenge. Jeg vet at problemet med å konfigurere noe på maskinen jeg har bommet.
Old 3dje 2008, 17:51
Banned Group

did u prøver å åpne katalysator kontrollsenter i avansert?
Old 4de 2008 jan 16:52
New Member Group

Jeg prøvde det du sa, men nei. Det er fortsatt de samme.
Jeg tror at datamaskinen er å sende et svakt signal til TV, fordi fargene ikke vises.
Old 4de 2008 jan 16:55
Donor Group

jeg dont vite om jumpinf men fant jeg med mitt 2 TV når det svart og hvitt er det på feil kanal

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 4de 2008 jan 17:22
New Member Group

Bør jeg endre oppdateringsfrekvensen? Jeg kan velge fra 40Hz til 120Hz. Men jeg stopper ved 85Hz fordi jeg ikke vil at skjermen min til å blåse opp.
Old 4 januar 2008, 17:27
Donor Group

Jeg tror 59 eller 60 er ideelle

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å koble PC til TV bruker HDMI sagheer Kabinetter & Skjermer 1 10 juni 2009 04:58
Problem med tilkoblingen min Canon scanner Private Baldrick Digital Imaging & Skrivere 1 20 juli 2008 07:44
Problem med tilkoblingen til trådløst nettverk ... Jamie839 Nettverk, modem og VoIP 8 2 april 2008 13:24
Problemer med å koble til 1 webområde bruker kryptering paulm1 Nettverk, modem og VoIP 0 25 januar 2008 01:50
Problemer med å koble til ruteren menkel77 Nettverk, modem og VoIP 15 28 juni 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.