![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Min nuværende Acer AL2423W monitoren er meget hårdt på mine øjne, og jeg bemærker, flimrende vandrette linier på skærmen en gang imellem. Jeg søger at få en ny LCD, der er lige så nemt som muligt af de øjne, og helst mindst 22 ", (mine er 24", 1920x1200) såvel som helst mellem $ 100-300, hvis muligt. Fra hvad jeg har forsket i forhold til LCD-skærme bliver let på øjne, jeg antager, at opdatér Bedøm og især Response Time er mest relateret til mit behov, samt eventuelt Kontrastforhold, men måske Reaktionstiden er min eneste bekymring , Jeg er ikke sikker. Afhængigt af, at jeg kan gå til statistikinterval som disse: En lav responstid, såsom 2ms En høj Refresh Rate, såsom 85Hz En høj Kontrastforhold, såsom 1200:1 Jeg håber nogen kan foreslå en model navn til mig, og så kunne jeg bruge min foretrukne shopping ressourcer til bens det bedste køb mig. Jeg favor de "Viewsonic navn, på grund af, hvordan det lyder som den kan være den letteste på min opfattelse«, men brandet er ligegyldigt for mig, så længe statistik er der, medmindre naturligvis det skal. Info, hvad jeg bør og ikke bør søger ville blive værdsat som godt. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt fra Hanns-G i deres JW199 serien er god. Opdateringshastighed betyder intet på en LCD.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| men se på dette screenshot Jeg har lige gjort fra nvidia hjælpe dokument: http://i212.photobucket.com/albums/c...00873305PM.jpg er de bare taler om CRTs? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil uddybe mere, men jeg er nødt til at køre, skal du søge efter det, hvis du vil have den tekniske forklaring, men LCD-skærme har ingen "opdateringshastighed", fordi de ikke har nogen elektronstråle. Lav responstid vil ikke rigtig hjælpe dine øjne, at meget, blot forhindre skygger. Jeg vil få en god lyse skærm med under 5ms og en flot beslutning. Der er et 22 "jeg kan linke dig til for $ 200 på NewEgg (jeg kan link senere) og så er der de 19" jeg har nævnt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ooh 22 "for $ 200 er en pæn pris. men jeg gætter jeg vil bare holde minen så? det 24", 1920x1600, og insanely lyse (jeg har det nedtones et parti, fordi lysstyrken sandsynligvis gør ondt mig mere anyway), men jeg tror, det er kun vil 15ms. vil de 15ms være en begrundelse for det gør ondt i øjnene? tak |
|
| |||
| |||
| Nej, så længe du ikke over 18ms eller så det vil ikke skade dine øjne. Jeg vil holde fast i den ene, du har.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |