vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Reply

Thread Tools
Old 4 helmikuu 2008, 15:28
Jäsen

Hei,

Oma nykyinen Acer AL2423W seurata on erittäin kova silmäni ja huomaan välkkymistä vaakaviivoja ruudulla joskus. Olen HAKU saada uusi LCD, joka on yhtä helppoa kuin mahdollista silmiin, ja mieluiten vähintään 22 ", (kaivos on 24", 1920x1200) sekä mieluiten välillä $ 100-300, jos mahdollista.

Sen perusteella, mitä olen tutkijana osalta nestekidenäytöt on helppo silmille, olen olettaen, että virkistystaajuus ja erityisesti Response Time ovat liity omaan tarpeita, sekä mahdollisesti Kontrastisuhde, mutta ehkä Response Time on minun ainoa huolenaihe En ole varma. Riippuen siitä, että saan olla HAKU stats kuten nämä:

Low Response Time, kuten 2ms
Korkea virkistystaajuus, kuten 85Hz
Suuri Kontrastisuhde, kuten 1200:1

Toivon, että joku voi ehdottaa mallin nimi minulle, ja sitten voisi käyttää suosikkini shopping resursseja nastainen paras käsitellä itse. I suosivat "Viewsonic nimi, koska siitä, miten se kuulostaa se saattaisi olla helpoin minun mielestä, mutta brändi ei ole minulle niin kauan kuin tilastot ovat olemassa, ellei tietysti pitäisi. Tietoa siitä, mitä minun pitäisi tai ei pitäisi HAKU olisi arvostettu samoin.
Kiitos
Old 5 helmikuu 2008, 00:13
Rahoittajien ryhmän

Mitään Hanns-G niiden JW199 sarja on hyvä.

Virkistystaajuutta tarkoittaa mitään LCD.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 helmikuu 2008, 17:41
Jäsen

mutta katsokaa tätä kuvakaappaus i juuri valmistettu NVIDIA auttaa document:
http://i212.photobucket.com/albums/c...00873305PM.jpg

ne vain puhuvat CRTs?
Old 6 helmikuu 2008, 17:47
Rahoittajien ryhmän

I'd elaborate mutta minun täytyy suorittaa, etsi se, jos haluat, että tekninen selitys, mutta nestekidenäytöt ei ole "virkistystaajuus", koska heillä ei ole elektronisuihkulla. Alhainen vasteaika ei todella auttaa silmäsi, että paljon, juuri estää haamukuvia. I'd saat hyvän kirkkaan seurata mukaisesti 5ms ja mukava päätöslauselmaa. There's a 22 "Voin linkkiä voit for $ 200 NewEgg (I voidaan yhdistää myöhemmin) ja sitten siellä on 19" mainitsin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 7 helmikuu 2008, 21:07
Jäsen

ooh 22 "for $ 200 on hyvä hinta. mutta luulisin haluan vain pitää kaivoksen sitten? it's 24", 1920x1600, ja järjettömän kirkas (minulla on se lieventää LOT koska kirkkautta todennäköisesti sattuu minulle lisää anyway), mutta mielestäni se on vain samanlaisia 15ms. aikoo 15ms olla syynä se sattuu silmäni?
kiitos
Old 8 helmikuu 2008, 04:41
Rahoittajien ryhmän

Ei, niin kauan kuin et ole ennen 18ms tai niin se ei satu silmäsi. I'd kiinni yhden olet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.