![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mijn huidige Acer AL2423W monitor is heel hard op mijn ogen en ik zie flikkeren horizontale lijnen op het scherm soms. Ik ben op zoek naar een nieuwe LCD-scherm dat is zo makkelijk mogelijk te maken op de ogen, en bij voorkeur ten minste 22 ", (de mijne is 24", 1920x1200) en bij voorkeur tussen de $ 100-300, indien mogelijk. Van wat ik heb onderzocht in verband met LCD's gemakkelijk op de ogen, ik ben ervan uitgaande dat Verversingsfrequentie en vooral Response Time zijn het meest gerelateerd aan mijn behoeften, alsook eventueel de Contrast Ratio, maar misschien Response Time is mijn enige zorg Ik ben niet zeker. Afhankelijk van dat, ik kan op zoek naar stats als deze: Een lage responstijd, zoals 2ms Een hoge Refresh Rate, zoals 85Hz Een hoog Contrast Ratio, zoals 1200:1 Ik hoop dat iemand kan wijzen op een naam van het model voor mij, en vervolgens kon ik mijn favoriete shopping middelen op pin de beste deal mezelf. Ik gunst de 'Viewsonic naam, want hoe het klinkt alsof het wellicht de gemakkelijkste op mijn' mening ', maar het merk doet er niet toe om me zo lang als de statistieken zijn er, tenzij natuurlijk het zou moeten. Info over wat ik of niet moet worden zoekt zou gewaardeerd worden. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Iets van Hanns-G in hun JW199 serie is goed. Vernieuwingsfrequentie betekent niets op een LCD.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| maar kijk eens naar deze screenshot ik zojuist uit de nvidia helpen document: http://i212.photobucket.com/albums/c...00873305PM.jpg zijn ze alleen maar praten over CRTs? |
|
| |||
| |||
| Ik wil uitwerken meer maar ik moet rennen, zoek het op als u wilt dat de technische uitleg, maar LCD's hebben geen "refresh rate" omdat zij geen elektronenbundel. Lage respons zal niet echt helpen je ogen zo veel, net voorkomen spookbeelden. Ik wil een goede heldere display met onder 5ms en een mooie resolutie. Er is een 22 "Ik kan u naar voor $ 200 op NewEgg (ik kan verderop) en vervolgens is er de 19" Ik heb gezegd.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ooh 22 "voor € 200 is een leuke prijs. maar ik denk dat ik moet gewoon mijn dan? het is 24", 1920x1600, en ongelofelijk helder (ik heb het afgezwakt een LOT omdat helderheid waarschijnlijk meer pijn doet mij toch), maar ik denk dat het is alleen als 15ms. zal de 15ms een reden doet pijn mijn ogen? bedankt |
|
| |||
| |||
| Nee, zolang u niet boven 18ms of dus het kan geen kwaad uw ogen. Ik wil vasthouden aan de een je hebt.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Easy Transfer | katana | Windows besturingssystemen | 2 | 13 jul 2009 23:55 |
| Need Help Guys! Waarschijnlijk Easy Fix-anyone know Monitor Kabels? | marsh342 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 10 jul 2009 16:26 |
| Easy Cap 2.0 Driver Probleem | Violaferoz | Multimedia & Codecs | 0 | 13 jun 2009 10:35 |
| Is er een gemakkelijke manier om dit te doen anders dan opmaken? | Kona1984hawaii | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 16 dec 2007 00:43 |
| Easy peasy concurrentie | linasita | Gemeenschap Nieuws & Chat | 25 | 8 mei 2007 02:36 |
| Thread Tools | |
| |