![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Min nåværende Acer AL2423W monitor er svært vanskelig på øynene mine, og jeg merker flimring horisontale linjer på skjermen, noen ganger. Jeg ser for å få en ny LCD-skjerm som er så enkelt som mulig på øyne, og helst minst 22 ", (min er 24", 1920x1200) så vel som helst mellom $ 100-300, hvis mulig. Fra hva jeg har undersøkt i forhold til LCD-skjermer blir lett på øynene, jeg antar at oppdateringsfrekvensen og særlig Responstid er mest knyttet til mine behov, samt muligens det Kontrastforhold, men kanskje Responstid er min eneste bekymring Jeg er ikke sikker. Avhengig av at jeg kan være på utkikk etter statistikk som disse: En lav Responstid, som 2ms En høy oppdateringsfrekvens, som 85Hz En høy Kontrastforhold som 1200:1 Jeg håper noen kan foreslå en modell for meg, og så kunne jeg bruke min favoritt shopping ressurser til pin best håndtere selv. Jeg favorisere de 'Viewsonic navn, på grunn av hvordan den høres ut som det kan være den enkleste på "vis", men merket ingen rolle for meg så lenge den statistikken er det, med mindre selvfølgelig den skal. Info om hva jeg bør eller ikke bør lete etter er også. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt fra Hanns-G i JW199 serien er gode. Oppdateringsfrekvensen betyr ingenting på en LCD.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| men se på dette skjermbildet Jeg laget fra nvidia hjelpe dokumentet: http://i212.photobucket.com/albums/c...00873305PM.jpg er de bare snakker om CRTs? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil utdype mer, men jeg må løpe, søk etter det hvis du vil at teknisk forklaring, men LCD-skjermer har ingen "oppdateringsfrekvensen" fordi de ikke har elektron strålen. Lav responstid vil ikke hjelpe øynene så mye, bare forhindre ghosting. Jeg vil få et godt lys skjerm med under 5ms og en fin løsning. Det er en 22 "jeg kan koble deg til $ 200 på NewEgg (jeg kan senere), og deretter er det de 19" jeg nevnte.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ooh 22 "for $ 200 er en hyggelig pris. men Jeg skal bare holde mine da? Det er 24", 1920x1600, og sinnsykt lys (jeg har den tonet ned mye fordi lysstyrken trolig smerter meg mer anyway), men jeg tror det er bare liker 15ms. vil 15ms være en grunn til det vondt øynene? takk |
|
| |||
| |||
| Nei, så lenge du ikke er over 18ms eller så vil det ikke skade øynene. Jeg vil holde fast med den du har.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |