mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

I'm looking at opgradere .. brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 30. juli 2007, 12:29
Ny Medlem Gruppen

Default I'm looking at opgradere .. brug for hjælp

Jeg har en Dell Dimension E510 med en radeonx600 skærmkortet. Jeg søger at købe denne:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071
Jeg ved, at jeg bliver nødt til at købe en ny PSU, jeg fandt en 460W, der passer til min Dimension E510 skrivebordet. Jeg vil gerne vide, om denne nye skærmkort (8800 GTS) vil passe og fungerer korrekt i mit tårn. Er der nogen vide? Nogle af de bedømmelser påpeget, at kortet er større end andre kort, så jeg er ikke så sikker på, om det vil passe og arbejde. Tak alle for hjælp! (Hvis du har brug for længere specs af min pc, så lad mig det vide.)

EDIT: bare incase dette skærmkort plejer arbejde med min desktop, hvilke nye grafikkort ville du anbefale til mig? Jeg søger efter noget similair til dette .. noget, der kan bruges til directx10 og køre spil i fremtiden anstændigt (eller bedre) Endnu en gang tak.
Old 30. juli 2007, 15:40
Redaktør Gruppen

Jeg tror, at Dell Dimension E510's køre P4's, hvis det er tilfældet bør du virkelig overveje at få en bedre processor i stedet for et bedre grafikkort, da det vil medføre en enorm flaskehals
Eller du kan få et mindre DX10-kortet som et Nvidia 8600 eller ATI 2600, men selv da kan det stadig fremkalde en flaskehals

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 30. juli 2007, 18:25
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af SocialWarfare View Post
Jeg tror, at Dell Dimension E510's køre P4's, hvis det er tilfældet bør du virkelig overveje at få en bedre processor i stedet for et bedre grafikkort, da det vil medføre en enorm flaskehals
Eller du kan få et mindre DX10-kortet som et Nvidia 8600 eller ATI 2600, men selv da kan det stadig fremkalde en flaskehals
Hvilken slags processor tror du, jeg kunne opgradere til? Jeg tænker på at købe dette skærmkort:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173
nogle af mine specs:

Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz

RADEON X600 256MB HyperMemory
Hukommelse: 2048 Mb
Hvis jeg kunne opgradere min CPU, hvad ville du anbefale og hvad der ville fungere godt for fremtiden? Hvis jeg får en bedre CPU derefter skærmkortet bør arbejde bedre. Tak.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.