vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Olen HAKU päivittää .. tarvitsen apua

Reply

Thread Tools
Old 30 heinäkuu 2007, 12:29
Uusi Jäsen

Default Olen HAKU päivittää .. tarvitsen apua

Olen Dell Dimension E510 kanssa radeonx600 näyttösovitinta. Olen kiinnostunut ostamaan tämän seuraavasti:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071
Tiedän, että minulla on ostaa uusi PSU, Löysin 460W joka toimii minun Dimension E510 työpöydälle. Haluan tietää, jos tämä uusi näytönohjain (8800 GTS) sopii ja toimi oikein minun torni. Onko kukaan tiedä? Jotkut arviot huomautti, että kortti on isompi kuin muut kortit, joten en ole niin varma, jos se sopii ja työtä. Kiitos kaikille, että apua! (Jos tarvitset enää specs minun pc, let me know.)

EDIT: just incase tämän näyttösovittimen tapana työskennellä työpöydälle, mitä uusien näyttösovittimien haluaisit suositella minulle? Haen jotain similair tähän .. jotain, jota voidaan käyttää directx10 ja suorittaa pelit tulevaisuudessa kohtuullisesti (tai parempi) Kiitos vielä kerran.
Old 30 heinäkuu 2007, 15:40
Moderator Group

Mielestäni Dell Dimension E510: n aikavälillä P4: n, jos näin on sinun pitäisi todella harkita saada paremman prosessorin sijasta parempi näytönohjain, sillä se aiheuttaa valtavia pullonkaula
Tai voit saada vähemmän DX10-kortin kuin Nvidia 8600 tai ATI 2600, mutta silloinkin se voi edelleen aiheuttaa pullonkaula

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 30 heinäkuu 2007, 18:25
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by SocialWarfare View Post
Mielestäni Dell Dimension E510: n aikavälillä P4: n, jos näin on sinun pitäisi todella harkita saada paremman prosessorin sijasta parempi näytönohjain, sillä se aiheuttaa valtavia pullonkaula
Tai voit saada vähemmän DX10-kortin kuin Nvidia 8600 tai ATI 2600, mutta silloinkin se voi edelleen aiheuttaa pullonkaula
Millainen prosessori luulet i voisi päivittää? Ajattelen Ostamalla tämän näyttösovittimen:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173
jotkut minun tiedot:

Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz

RADEON X600 256MB HyperMemory
Muisti: 2048 Mb
Jos voisin päivittää minun CPU, mitä te suosittelette ja mikä toimii hyvin tulevaisuutta varten? Jos saan paremman CPU sitten näyttösovittimen pitäisi toimia paremmin. Kiitos.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
RAM upgrade awear2002 CPUs, Emolevyt & RAM 5 14th Jun 2008 15:57
Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys cheesepuff CPUs, Emolevyt & RAM 3 22. Jan 2008 20:45
Pitäisikö minun päivittää ...? dmdougie Graphics Cards & Näytöt 4 18. lokakuu 2007 06:10
CPU Upgrade boyler CPUs, Emolevyt & RAM 13 2nd Lokakuu 2007 16:07
Voitko päivittää? nsood3 Windows-käyttöjärjestelmät 1 1. elo 2007 02:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.