![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen Dell Dimension E510 kanssa radeonx600 näyttösovitinta. Olen kiinnostunut ostamaan tämän seuraavasti: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071 Tiedän, että minulla on ostaa uusi PSU, Löysin 460W joka toimii minun Dimension E510 työpöydälle. Haluan tietää, jos tämä uusi näytönohjain (8800 GTS) sopii ja toimi oikein minun torni. Onko kukaan tiedä? Jotkut arviot huomautti, että kortti on isompi kuin muut kortit, joten en ole niin varma, jos se sopii ja työtä. Kiitos kaikille, että apua! (Jos tarvitset enää specs minun pc, let me know.) EDIT: just incase tämän näyttösovittimen tapana työskennellä työpöydälle, mitä uusien näyttösovittimien haluaisit suositella minulle? Haen jotain similair tähän .. jotain, jota voidaan käyttää directx10 ja suorittaa pelit tulevaisuudessa kohtuullisesti (tai parempi) Kiitos vielä kerran. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni Dell Dimension E510: n aikavälillä P4: n, jos näin on sinun pitäisi todella harkita saada paremman prosessorin sijasta parempi näytönohjain, sillä se aiheuttaa valtavia pullonkaula Tai voit saada vähemmän DX10-kortin kuin Nvidia 8600 tai ATI 2600, mutta silloinkin se voi edelleen aiheuttaa pullonkaula
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173 jotkut minun tiedot: Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz RADEON X600 256MB HyperMemory Muisti: 2048 Mb Jos voisin päivittää minun CPU, mitä te suosittelette ja mikä toimii hyvin tulevaisuutta varten? Jos saan paremman CPU sitten näyttösovittimen pitäisi toimia paremmin. Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| RAM upgrade | awear2002 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 14th Jun 2008 15:57 |
| Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 22. Jan 2008 20:45 |
| Pitäisikö minun päivittää ...? | dmdougie | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 18. lokakuu 2007 06:10 |
| CPU Upgrade | boyler | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 2nd Lokakuu 2007 16:07 |
| Voitko päivittää? | nsood3 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 1. elo 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |