![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Dell Dimension E510 met een radeonx600 videokaart. Ik zoek te kopen weten: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071 Ik weet dat ik zal moeten kopen van een nieuwe PSU vond ik een 460W een die werkt met mijn Dimension E510 bureaublad. Ik wil weten of deze nieuwe videokaart (8800 GTS) zal passen en werken correct in mijn toren. Does anyone know? Sommige van de beoordelingen wees erop dat de kaart is groter dan de andere kaarten, dus ik ben niet zo zeker of het zal passen en werken. Dank u iedereen voor de hulp! (Indien u meer specs van mijn pc, laat het me weten.) EDIT: net Incase deze videokaart wont werk met mijn desktop, welke nieuwe videokaarten zou u aanbevelen voor mij? Ik ben op zoek naar iets similair naar dit .. iets dat kan worden gebruikt voor directx10 en run games in de toekomst fatsoenlijk (of beter) Bedankt nogmaals. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat de Dell Dimension E510's lopen P4's, als dat het geval is moet je echt overwegen om een betere processor in plaats van een betere grafische kaart omdat het zal leiden tot een enorme bottleneck Of je zou een mindere DX10 kaart als een Nvidia 8600 of ATI 2600, maar zelfs dan kan het nog steeds leiden tot een knelpunt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173 sommige van mijn specs: Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz RADEON X600 256MB HyperMemory Geheugen: 2048 Mb Als ik kon mijn cpu, wat zou u aanbevelen en wat zou goed werken voor de toekomst? Als ik een betere cpu dan de videokaart werkt beter. Bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| RAM upgrade | awear2002 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 14 jun 2008 15:57 |
| Om te upgraden of niet om te upgraden ... dat is de vraag | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 22 Jan 2008 20:45 |
| Moet ik ...? | dmdougie | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 18 okt 2007 06:10 |
| CPU upgrade | boyler | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 2nd Oct 2007 16:07 |
| Kunt u een upgrade? | nsood3 | Windows besturingssystemen | 1 | De 1 augustus 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |