mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Jeg ser for oppgradering .. trenger hjelp

Reply

Thread Tools
Old 30 juli 2007, 12:29
New Member Group

Default Jeg ser for oppgradering .. trenger hjelp

Jeg har en Dell Dimension E510 med radeonx600 skjermkortet. Jeg ønsker å kjøpe dette:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071
Jeg vet jeg må kjøpe en ny PSU, jeg fant en 460W en som fungerer med min Dimension E510 skrivebordet. Jeg vil vite om dette nye skjermkortet (8800 GTS) vil passe og fungere riktig i mitt tårn. Vet noen? Noen av de vurderinger påpekt at kortet er større enn andre kort, så jeg er ikke så sikker på om den vil passe og arbeid. Takk alle sammen for hjelpen! (Hvis du trenger mere spesifikasjoner av min PC, gi meg beskjed.)

EDIT: bare incase dette skjermkortet wont arbeide med skrivebordet mitt, hva nytt skjermkort ville du anbefale for meg? Jeg ser etter noe similair dette .. noe som kan brukes for directx10 og kjøre spill i fremtiden decently (eller bedre) Takk igjen.
Old 30 juli 2007, 15:40
Moderator Group

Jeg tror Dell Dimension E510 er kjørt P4's, hvis det er tilfelle bør du virkelig vurdere å få en bedre prosessor i stedet for et bedre grafikkort som vil føre til en stor flaskehals
Eller du kan få en mindre DX10-kort som et Nvidia 8600 eller ATI 2600, men selv da kan det likevel føre til en flaskehals

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 30 juli 2007, 18:25
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by SocialWarfare View Post
Jeg tror Dell Dimension E510 er kjørt P4's, hvis det er tilfelle bør du virkelig vurdere å få en bedre prosessor i stedet for et bedre grafikkort som vil føre til en stor flaskehals
Eller du kan få en mindre DX10-kort som et Nvidia 8600 eller ATI 2600, men selv da kan det likevel føre til en flaskehals
Hva slags prosessor tror du jeg kunne oppgradere til? Jeg tenker på å kjøpe dette skjermkortet:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173
noen av mine specs:

Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz

Radeon X600 256MB HyperMemory
Minne: 2048 Mb
Hvis jeg kunne oppgradere CPU, hva ville du anbefale, og hva som ville fungere godt for fremtiden? Hvis jeg får en bedre CPU deretter skjermkortet bør fungere bedre. Takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
RAM oppgradering awear2002 CPUer, Hovedkort & RAM 5 14 juni 2008 15:57
Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet cheesepuff CPUer, Hovedkort & RAM 3 22 januar 2008 20:45
Bør jeg oppgradere ...? dmdougie Kabinetter & Skjermer 4 18 oktober 2007 06:10
CPU-oppgradering boyler CPUer, Hovedkort & RAM 13 2 oktober 2007 16:07
Kan du oppgradere? nsood3 Windows-operativsystemer 1 1 august 2007 02:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.