![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Dell Dimension E510 med radeonx600 skjermkortet. Jeg ønsker å kjøpe dette: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071 Jeg vet jeg må kjøpe en ny PSU, jeg fant en 460W en som fungerer med min Dimension E510 skrivebordet. Jeg vil vite om dette nye skjermkortet (8800 GTS) vil passe og fungere riktig i mitt tårn. Vet noen? Noen av de vurderinger påpekt at kortet er større enn andre kort, så jeg er ikke så sikker på om den vil passe og arbeid. Takk alle sammen for hjelpen! (Hvis du trenger mere spesifikasjoner av min PC, gi meg beskjed.) EDIT: bare incase dette skjermkortet wont arbeide med skrivebordet mitt, hva nytt skjermkort ville du anbefale for meg? Jeg ser etter noe similair dette .. noe som kan brukes for directx10 og kjøre spill i fremtiden decently (eller bedre) Takk igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror Dell Dimension E510 er kjørt P4's, hvis det er tilfelle bør du virkelig vurdere å få en bedre prosessor i stedet for et bedre grafikkort som vil føre til en stor flaskehals Eller du kan få en mindre DX10-kort som et Nvidia 8600 eller ATI 2600, men selv da kan det likevel føre til en flaskehals
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173 noen av mine specs: Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz Radeon X600 256MB HyperMemory Minne: 2048 Mb Hvis jeg kunne oppgradere CPU, hva ville du anbefale, og hva som ville fungere godt for fremtiden? Hvis jeg får en bedre CPU deretter skjermkortet bør fungere bedre. Takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| RAM oppgradering | awear2002 | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 14 juni 2008 15:57 |
| Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Bør jeg oppgradere ...? | dmdougie | Kabinetter & Skjermer | 4 | 18 oktober 2007 06:10 |
| CPU-oppgradering | boyler | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 2 oktober 2007 16:07 |
| Kan du oppgradere? | nsood3 | Windows-operativsystemer | 1 | 1 august 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |