![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en Dell Dimension E510 med en radeonx600 grafikkortet. Jag ser att köpa den här: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130071 Jag vet att jag kommer att behöva köpa en ny psu, jag hittade en 460W en som fungerar med min Dimension E510 skrivbordet. Jag vill veta om detta nya grafikkort (8800 GTS) kommer att passa och fungera korrekt i mitt torn. Finns det någon som vet? Några av de recensioner påpekade att kortet är större än andra kort, så jag är inte så säker på om det kommer att passa och fungera. Tack alla för hjälp! (Om du behöver mer info på min pc, jag vet.) EDIT: Just Incase detta grafikkort brukar arbeta med mitt skrivbord, vilka nya grafikkort skulle ni rekommendera för mig? Jag söker något similair detta .. något som kan användas för directx10 och köra spel i framtiden anständigt (eller bättre) Tack ännu en gång. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att Dell Dimension E510 gräl P4: s, om så är fallet bör du verkligen överväga att få en bättre processor i stället för ett bättre grafikkort eftersom det kommer att orsaka en enorm flaskhals Eller så kan du få en mindre DX10 kort som ett Nvidia 8600 eller ATI 2600, men inte ens då kan det ändå orsaka en flaskhals
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150173 några av mina specs: Intel (R) Pentium (R) D CPU 3.20GHz RADEON X600 256MB HyperMemory Minne: 2048 Mb Om jag skulle uppgradera min cpu, vad skulle du rekommendera och vad som skulle fungera bra för framtiden? Om jag får en bättre CPU sedan grafikkortet bör fungera bättre. Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| RAM-uppgradering | awear2002 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 14 juni 2008 15:57 |
| Uppgradera eller inte uppgradera ... det är frågan | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 22 januari 2008 20:45 |
| Ska jag uppgradera ...? | dmdougie | Grafikkort & Skärmar | 4 | 18 oktober 2007 06:10 |
| CPU Upgrade | boyler | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 2 oktober 2007 16:07 |
| Kan du uppgradera? | nsood3 | Windows-operativsystem | 1 | 1 august 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |