vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Olen ihan änkkänä ... Niin on myös Microsoft. Näytönohjain kysymys.

Reply

Thread Tools
Old 2 marraskuu 2007, 23:09
Uusi Jäsen

Default Olen ihan änkkänä ... Niin on myös Microsoft. Näytönohjain kysymys.

Tietokone: eMachines (valitettavasti) ostettu 10.30.2005
OS: Windows Vista Home Basic (Päivittääksesi xp, viime yö)
Näytönohjain: Ati Radeon Visiontek x1300 256MB pci
Ei hajuakaan mitä bios versio on I'll tarkastella myöhemmin.
Yhteensä aikaa valitettavasti puhelimen w / microsoft 9 HRS! ei vitsi .. ei päätöslauselma ..

Hei kaverit Olen toivoen joku on niin fiksu, että se korjaa tämän ongelman. Olen päivittänyt näköala (jaa i ei) ja tarvitsi päivittää että crap laivalla näytönohjain .. Joten tein, ostin edellä näytönohjain (kuvattu edellä) ja meni asenna se .. Tiedän, että se on compaitable, joten se ei voi olla kysymys ..

Ongelmana on se, että kuorma sakon, i päästä login screen ja i osoita millään tavalla huomioon, ja se sano tervetuloa sitten mennä pisteväli musta ruutu (joskus piki sininen) ja kaikki Näen on minun kohdistinta. Jos i push ctrl alt del saan Task Manager-ikkunassa, se tulee hieno, olen myös nähnyt näytönsäästäjän tulla jälkeen jonkin aikaa ..

Kuormien vikasietotilassa vain kauniita, työpöydällä kuormien ja kaikkea .. WE've yrittänyt invaliditeettiin / unistalling että stnd. vga ohjaimen asentaminen viimeisintä (9/27/2007) vers. että atin ajuri, kaiken ja se vain tapana työskennellä! Tämä on toinen kortti (ajatellut ehkä ensimmäinen oli fualty) niin se shoudln't olla kortti .. Olen yrittänyt mulitple PCI-korttipaikkaa .. ei onnea

Kaikki apu olisi niin suuressa arvossa

Kiitos
-Dave
Old 3 marraskuu 2007, 04:44
Rahoittajien ryhmän

Hi Dave.

Uskon, että olet melko paljon vastasi oma kysymys blogitekstisi.

The x1300 on täysin yhteensopiva Vistan kanssa.

Se ei ole underpowered (ei Aero-ominaisuuden Vista perus).

Lataamalla osaksi vikasietotilassa kortti kulkee pois MS oletushintaa VGA kuljettajan asuu os (sama käynnistyksen). Ja se toimii.

Se on ATI 32bit Vista-ajurit käytät suorittaa kortin, jotka aiheuttavat ongelman.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 3 marraskuu 2007, 14:44
Uusi Jäsen

Thx tähän auttaa se auttaa paljon, mutta kysymys im ottaa nyt on, että meidän kallistuksen pois laivalla kuljettajien ja me tryed koskaan asia.

kiitos
David
Old 3 marraskuu 2007, 15:53
Rahoittajien ryhmän

Kun sanomme "laivalla" kuljettajat, oletteko tarkoita integroitu grafiikka piirisarjan ohjain asuvia hallituksen? tai Windows defaults?

Minä erittäin Suosittelen et sotku Windows ellet tiedä täsmälleen mitä olet tekemässä. Windows-ohjaimet asuvat rekisteriä. Kysy EvilFantasy noin Messing kanssa Windowsin rekisterin ....

Ongelmana teillä on teidän kortin ajurit, ei enempää eikä vähempää.

-Kanoakavirus
Old 3 marraskuu 2007, 16:04
Moderator Group

Quote:
Ongelmana teillä on teidän kortin ajurit, ei enempää eikä vähempää.
Haluan kuunnella tarkasti Alex.

Vista on kokonaan uusi OS kuin kaikki kuljettajat.

Mucking noin kanssa rekisterin aikoo aiheuttaa enemmän ongelmia sitten olette nyt! Rekisterin välineet (ohjelmistot) ovat haitallisia riitä. Hiiren avulla, kun rekisterissä on kuoleman iskua.

Old 3 marraskuu 2007, 22:29
Jäsen

Oletko ottanut kortti pois mennyt takaisin omaan laivalla vid ja yritä sitten poistaa ATI graphics.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Microsoft Curve 2000 - Keyboard Issue manman13 Rautatavaran Chat 1 11. Jul 2009 06:23
Microsoft C + +-virhe langattoman kortin Missangel8 General Software Chat 7 23. Jan 2009 15:49
Kuvat asiasta farcry robina80 PC & Console Gaming 2 17th Feb 2008 10:50
Ihan änkkänä ja turhautuneita. Macmac508 Graphics Cards & Näytöt 3 31. Joulukuu 2007 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.