![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tietokone: eMachines (valitettavasti) ostettu 10.30.2005 OS: Windows Vista Home Basic (Päivittääksesi xp, viime yö) Näytönohjain: Ati Radeon Visiontek x1300 256MB pci Ei hajuakaan mitä bios versio on I'll tarkastella myöhemmin. Yhteensä aikaa valitettavasti puhelimen w / microsoft 9 HRS! ei vitsi .. ei päätöslauselma .. Hei kaverit Olen toivoen joku on niin fiksu, että se korjaa tämän ongelman. Olen päivittänyt näköala (jaa i ei) ja tarvitsi päivittää että crap laivalla näytönohjain .. Joten tein, ostin edellä näytönohjain (kuvattu edellä) ja meni asenna se .. Tiedän, että se on compaitable, joten se ei voi olla kysymys .. Ongelmana on se, että kuorma sakon, i päästä login screen ja i osoita millään tavalla huomioon, ja se sano tervetuloa sitten mennä pisteväli musta ruutu (joskus piki sininen) ja kaikki Näen on minun kohdistinta. Jos i push ctrl alt del saan Task Manager-ikkunassa, se tulee hieno, olen myös nähnyt näytönsäästäjän tulla jälkeen jonkin aikaa .. Kuormien vikasietotilassa vain kauniita, työpöydällä kuormien ja kaikkea .. WE've yrittänyt invaliditeettiin / unistalling että stnd. vga ohjaimen asentaminen viimeisintä (9/27/2007) vers. että atin ajuri, kaiken ja se vain tapana työskennellä! Tämä on toinen kortti (ajatellut ehkä ensimmäinen oli fualty) niin se shoudln't olla kortti .. Olen yrittänyt mulitple PCI-korttipaikkaa .. ei onnea Kaikki apu olisi niin suuressa arvossa Kiitos -Dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Dave. Uskon, että olet melko paljon vastasi oma kysymys blogitekstisi. The x1300 on täysin yhteensopiva Vistan kanssa. Se ei ole underpowered (ei Aero-ominaisuuden Vista perus). Lataamalla osaksi vikasietotilassa kortti kulkee pois MS oletushintaa VGA kuljettajan asuu os (sama käynnistyksen). Ja se toimii. Se on ATI 32bit Vista-ajurit käytät suorittaa kortin, jotka aiheuttavat ongelman.
|
| |||
| |||
| Thx tähän auttaa se auttaa paljon, mutta kysymys im ottaa nyt on, että meidän kallistuksen pois laivalla kuljettajien ja me tryed koskaan asia. kiitos David |
|
| |||
| |||
| Kun sanomme "laivalla" kuljettajat, oletteko tarkoita integroitu grafiikka piirisarjan ohjain asuvia hallituksen? tai Windows defaults? Minä erittäin Suosittelen et sotku Windows ellet tiedä täsmälleen mitä olet tekemässä. Windows-ohjaimet asuvat rekisteriä. Kysy EvilFantasy noin Messing kanssa Windowsin rekisterin .... Ongelmana teillä on teidän kortin ajurit, ei enempää eikä vähempää.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
Vista on kokonaan uusi OS kuin kaikki kuljettajat. Mucking noin kanssa rekisterin aikoo aiheuttaa enemmän ongelmia sitten olette nyt! Rekisterin välineet (ohjelmistot) ovat haitallisia riitä. Hiiren avulla, kun rekisterissä on kuoleman iskua. |
|
| |||
| |||
| Oletko ottanut kortti pois mennyt takaisin omaan laivalla vid ja yritä sitten poistaa ATI graphics. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Microsoft Curve 2000 - Keyboard Issue | manman13 | Rautatavaran Chat | 1 | 11. Jul 2009 06:23 |
| Microsoft C + +-virhe langattoman kortin | Missangel8 | General Software Chat | 7 | 23. Jan 2009 15:49 |
| Kuvat asiasta farcry | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 17th Feb 2008 10:50 |
| Ihan änkkänä ja turhautuneita. | Macmac508 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 31. Joulukuu 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |