mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Ik ben stumped ... Dus is Microsoft. Grafische kaart kwestie.

Reply

Thread Tools
Old 2 november 2007, 23:09
Nieuw Lid Fractie

Default Ik ben stumped ... Dus is Microsoft. Grafische kaart kwestie.

Computer: eMachines (helaas) gekocht 10.30.2005
OS: Windows Vista Home Basic (upgrade van xp, afgelopen nacht)
Grafische kaart: Ati Radeon VisionTek x1300 256mb pci
Geen idee wat bios versie is zal ik kijken later.
Totale tijd helaas op telefoon w / microsoft 9 uren! geen grap .. geen resolutie ..

Hey guys ik hoopte iemand is slim genoeg om dit probleem oplossen. Ik upgrade naar Vista (yea i nee) en die nodig zijn om die onzin onboard videokaart .. Dus ik deed, kocht ik het bovenstaande videokaart (hierboven beschreven) en ging te installeren .. Ik weet voor een feit is compaitable, dus dat kan niet het probleem ..

Het probleem is dat het laden fijn, krijg ik op de login-scherm en ik klik op een rekening, en zij zullen zeggen welkom, ga dan naar een pikzwart scherm (soms toonhoogte blauw) en alles wat ik kan zien is mijn cursor. Als ik druk op ctrl alt del ik de task manager raam, het komt goed, ik heb ook gezien dat de screensaver kom na een tijdje ..

Ladingen in de veilige modus prima, desktop geladen en alles .. WE've geprobeerd uitschakelen / unistalling de stnd. vga driver installeren van de meest actuele (9/27/2007) vers. van de ati driver, alles en het gewoon wont werk! Dit is de tweede kaart (dacht misschien de eerste was fualty) zodat het shoudln't de kaart .. Ik heb geprobeerd in meerdere pci-sleuven .. geen geluk

Alle hulp zou zo zeer gewaardeerd

Bedankt
-Dave
Old 3 november 2007, 04:44
Donor Groep

Hi Dave.

Ik denk dat je hebt behoorlijk veel beantwoord je eigen vraag in je post.

De x1300 is volledig compatibel met Vista.

Het is niet ondermaatse (geen Aero-functie in Vista Basic).

Bij het laden in de veilige modus de kaart loopt af MS de standaard VGA-stuurprogramma's die ingezetenen zijn van het OS (hetzelfde voor het opstarten). En het werkt.

Het is de ATI drivers Vista 32bit u het uitvoeren van de kaart die er de oorzaak van het probleem.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 3 november 2007, 14:44
Nieuw Lid Fractie

Thx voor die hulp is het helpen van een partij, maar de kwestie im met nu is dat we cant uitschakelen van de onboard-bestuurders en we tryed ooit ding.

bedankt
David
Old 3 nov 2007, 15:53
Donor Groep

Wanneer u zeggen 'aan boord' chauffeurs, denkt u: een geïntegreerde grafische chipset bestuurder woonachtig op het bord? of Windows defaults?

Ik zeer raden u geen rotzooi met Windows, tenzij je weet precies wat je doet. Windows-stuurprogramma's woonachtig zijn in het register. Gewoon vragen EvilFantasy over Messing met Windows-register ....

Het probleem dat u heeft in uw stuurprogramma's, niets meer, niets minder.

-Kanoakavirus
Old 3 november 2007, 16:04
Moderator Groep

Citaat:
Het probleem dat u heeft in uw stuurprogramma's, niets meer, niets minder.
Ik luister aandachtig naar Alex.

Vista is een geheel nieuw OS als alle van de chauffeurs.

Mucking rond met het register gaat veroorzaken meer problemen dan heb je nu! Register-tools (software) zijn schadelijk genoeg. Met behulp van de muis in het register is een doodsteek.

Old 3 november 2007, 22:29
Lid Fractie

Heeft u er de kaart uit gegaan terug naar uw onboard vid en vervolgens verwijdert u de ATI graphics.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.