mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Jeg stumped ... Derfor er Microsoft. Grafikkortkonfigurasjon problemet.

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 nov 23:09
New Member Group

Datamaskin: eMachines (dessverre) kjøpt 10/30/2005
OS: Windows Vista Home Basic (oppgradere fra XP, i går kveld)
Grafikkort: ATI Radeon Visiontek x1300 256MB PCI
Ingen anelse hva bios versjon jeg skal se senere.
Total tid dessverre på telefon m / microsoft 9 HRS! ingen vits .. ingen løsning ..

Hei folkens Jeg håper noen er smart nok til å løse dette problemet. Jeg oppgraderte til vista (stemmer i no) og behov for å oppgradere det crap onboard skjermkort .. Så jeg gjorde, jeg kjøpte ovenfor skjermkortet (beskrevet ovenfor) og gikk for å installere det .. Jeg vet for et faktum er det compaitable, så kan ikke problemet ..

Problemet er at den vil laste fine, jeg kommer til påloggingsskjermbildet og jeg klikker en konto, og det vil si velkommen, deretter gå til en tonehøyde svart skjerm (noen ganger tonehøyden blå) og alt jeg kan se er min markøren. Hvis jeg Trykk ctrl alt del jeg får oppgaven manager vinduet, den kommer opp fine, jeg har også sett skjermspareren kommer på etter en stund ..

Laster i sikker modus helt fint, desktop laster og alt .. WE've prøvd deaktivere / unistalling den stnd. VGA-driver, installere den nyeste (9/27/2007) vers. av ATI driver med alt, og det bare wont arbeide! Dette er det andre kortet (trodde kanskje det første var fualty) så det shoudln't være kort .. Jeg har prøvd i mulitple PCI slots .. nei

Eventuelle hjelpe ville være verdsatt

Takk
-Dave
Old 3dje Nov 2007, 04:44
Donor Group

Hei Dave.

Jeg tror du har ganske mye besvart ditt eget spørsmål i innlegget.

Den x1300 er fullstendig kompatibel med Vista.

Det er ikke underpowered (uten Aero-funksjonen i Vista Basic).

Ved å laste inn i sikker modus kortet kjører på MS standard VGA førerens bosatt i Os (samme for boot). Og det fungerer.

Det er ATI 32bit Vista driverne du bruker kjøre kortet som forårsaker problemet.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 3dje Nov 2007, 14:44
New Member Group

Thx for at hjelp er det hjelpe mye, men problemet im har nå er at vi skrånende deaktivere onboard drivere og vi tryed noen ting.

takk
David
Old 3 november 2007, 15:53
Donor Group

Når du sier "onboard" drivere, mener du et integrert grafikk brikkesett driveren bosatt på bordet? eller Windows defaults?

Jeg høyt anbefaler at du ikke rotet med Windows, med mindre du vet nøyaktig hva du gjør. Windows-drivere som er bosatt i registret. Bare spør EvilFantasy om får tilgang til Windows-registret ....

Problemet du har er i kortets drivere, intet mer, intet mindre.

-Kanoakavirus
Old 3dje Nov 2007, 16:04
Moderator Group

Sitat:
Problemet du har er i kortets drivere, intet mer, intet mindre.
Jeg vil lytte nøye til Alex.

Vista er et helt nytt operativsystem som har alle driverne.

Mucking rundt med registeret vil føre til flere problemer da har du nå! Registerverdi verktøy (programvare) er ødeleggende nok. Bruke musen i registret er en død slag.

Old 3dje Nov 2007, 22:29
Medlem Group

Har du tatt kortet ut gått tilbake til onboard vid og prøv å fjerne ATI-grafikk.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.