![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg for nylig har netop installeret en ATI Radeon HD 2400 Pro grafikkort på mit system, var det kører fantastisk, men jeg besluttede at hæve resulution og det går tom, og det siger "Input ikke understøttes" computeren holder fungerer normalt, og du kan høre lyde, som den starter op, men det gør ikke vise noget acceptere Input ikke understøttes. Hvad skal jeg gøre? |
|
| |||
| |||
| Hvad overvåge bruger du? Hvilken opløsning har du indstille den til? Og hvad er framerate? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem | BreannaRice | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 19. jun 2009 02:35 |
| Når Windows XP skærmen bør belastning Jeg får input ikke understøttes | teri1973 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 november 2008 06:26 |
| Vista 32 og 64 spil kompatibilitet liste - medlem støttet | cheesepuff | PC & Console Gaming | 32 | 26. sep 2008 12:31 |
| Nr. indgangssignal prøvet alt, har brug for hjælp! | dosgriffins | General Hardware Chat | 13 | 3 april 2008 10:09 |
| Guitar input | helvede | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 16 januar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |