mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Input ikke understøttes

Reply

Thread Tools
Old 29 December 2007, 20:44
Ny Medlem Gruppen

Default Input ikke understøttes

Hej, jeg for nylig har netop installeret en ATI Radeon HD 2400 Pro grafikkort på mit system, var det kører fantastisk, men jeg besluttede at hæve resulution og det går tom, og det siger "Input ikke understøttes" computeren holder fungerer normalt, og du kan høre lyde, som den starter op, men det gør ikke vise noget acceptere Input ikke understøttes. Hvad skal jeg gøre?
Old 29 December 2007, 21:53
Medlem Gruppen

Default Input ikke understøttes

Hvad overvåge bruger du? Hvilken opløsning har du indstille den til? Og hvad er framerate?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem BreannaRice Webbrowsere & FTP Klienter 0 19. jun 2009 02:35
Når Windows XP skærmen bør belastning Jeg får input ikke understøttes teri1973 Windows-operativsystemer 2 7 november 2008 06:26
Vista 32 og 64 spil kompatibilitet liste - medlem støttet cheesepuff PC & Console Gaming 32 26. sep 2008 12:31
Nr. indgangssignal prøvet alt, har brug for hjælp! dosgriffins General Hardware Chat 13 3 april 2008 10:09
Guitar input helvede Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 16 januar 2008 17:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.