![]() |
|
| |||
| |||
| Er det muligt at køre en duel overvåge setup med integreret video og et AGP-kort? Jeg synes, de begge køre på den samme bus, så det er enten det ene eller det andet, men jeg er ikke positiv. De om bord på videoen er fra 8185-E3U eller ThinkCenter M50 AGP-kortet er en Nvidia Vanta I bios jeg kan indstille den primære video til enten integreret, AGP eller PCI. Når jeg skifte mellem integrerede og agp det støvler op på skærmen respectivily. Selv når xp støvler op vil det kun vise skærmkort det på, og den anden ikke vises i Enhedshåndtering. Jeg har opgraderet BIOS til nyeste version. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror det ikke, du har brug for et grafikkort med dual-output.
| |||
| |||
| Jeg regnede med at kunne være tilfældet. Mange tak for din tid:) |
|
| |||
| |||
| Jeg er temmelig sikker, når du slutter i en standalone skærmkort den indbyggede output automatisk deaktiveret. Og du er velkommen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke altid, jeg mener med moderne bundkort mest sandsynlige, men med min gamle computer, jeg havde for at deaktivere den i BIOS
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Integreret webcam problem | jimbeam | Digital Imaging & Printere | 2 | 19. maj 2008 06:49 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |