![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko mahdollista suorittaa duel seurata setup kanssa integroitua video-ja AGP-kortin? Luulen, että he molemmat kulkevat samaan linja-auto, joten se on joko tai toisella, mutta en ole myönteisiä. The aluksella video on peräisin 8185-E3U tai ThinkCenter M50 AGP-kortti on Nvidia Vanta Vuonna bios voin määrittää ensisijainen videon joko integroituja, AGP-tai PCI. Kun vaihtaa integroitu ja AGP se käynnistyy, että näytön respectivily. Vaikka kun xp käynnistyy se näyttää vain näyttösovittimen se on, ja toinen ei näy laitteen hallinta. Olen päivittänyt bios on uusin versio. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä usko, tarvitset näytönohjain dual output.
| |||
| |||
| En tajunnut, että voisi olla. Thanks a lot for your time:) |
|
| |||
| |||
| Olen melko varma, kun liität itsenäisen näyttösovittimen juna-tuotos on automaattisesti pois päältä. Ja olet tervetullut. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei aina, tarkoitan modernia emolevyt todennäköisimmin mutta minun vanha tietokone i oli poistaa se bios
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Integroitu webcam ongelma | jimbeam | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 19. toukokuuta 2008 06:49 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |