![]() |
|
| |||
| |||
| Is het mogelijk om een duel monitor setup met geïntegreerde video-en een AGP-kaart? Ik denk dat ze beiden draaien op dezelfde bus, dus is het een of het ander, maar ik ben niet positief. De video is aan boord van de 8185-E3U of ThinkCenter M50 De AGP-kaart is een Nvidia Vanta In de bios kan ik de eerste video naar hetzij geïntegreerd, AGP of PCI. Toen ik schakelen tussen de geïntegreerde en agp deze laarzen op dat scherm respectivily. Hoewel toen xp boot zal alleen de videokaart is het op, en de andere niet in het apparaat manager. Ik heb de bios upgrade naar de nieuwste versie. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk het niet, je moet een grafische kaart met dual output.
| |||
| |||
| Ik dacht dat misschien het geval. Bedankt voor je tijd:) |
|
| |||
| |||
| Ik ben vrij zeker dat wanneer u de stekker in een stand-alone videokaart de on-board-uitgang wordt automatisch uitgeschakeld. En u bent van harte welkom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niet altijd, ik bedoel met moderne moederborden meest waarschijnlijk, maar met mijn oude computer had ik deze uitschakelen in de bios
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Geïntegreerde webcam probleem | jimbeam | Digital Imaging & Printers | 2 | 19 mei 2008 06:49 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |