![]() |
|
| |||
| |||
| Är det möjligt att köra en duell övervaka setup med integrerad video och ett AGP-kort? Jag tror att de både kan köras på samma buss, så det är antingen det ena eller det andra, men jag är inte positiv. Den ombord videon är från 8185-E3U eller ThinkCenter M50 AGP-kort är ett Nvidia Vanta I BIOS kan jag ställa in primär video antingen integrerade, AGP eller PCI. När jag växla mellan integrerad och AGP det stövlar upp på skärmen respectivily. Även när xp stövlar upp den kommer bara att visas grafikkortet det är på och den andra inte visas i Enhetshanteraren. Jag har uppgraderat bios till den senaste versionen. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror inte det behöver du ett grafikkort med dubbla produktionen.
| |||
| |||
| Jag trodde det skulle vara fallet. Tack så mycket för din tid:) |
|
| |||
| |||
| Jag är ganska säker när du ansluter en fristående grafikkort ombord produktionen automatiskt funktionshindrade. Och du är välkommen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| inte alltid, jag menar med moderna moderkort mest sannolika, men med min gamla dator var jag tvungen att stänga av den i bios
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Integrerad webbkamera problem | jimbeam | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 19 maj 2008 06:49 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |