im benytter AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (som min mor bord), men im endnu ikke sikker på præcis, hvad problemet kunne være.
Jeg har et anstændigt gamle grafikkort men det altid har gjort og fortsat bør være i stand til at støtte de fleste spil som World of Warcraft og Warcraft 3, espesically da disse spil har minimale krav til grafik.
anyway, som im at spille noget spil regelmæssigt, ca 15-20 minutter inde i spillet grafikken få virkelig dårlig, og hvis jeg bliver i spillet yderligere 5 minutter min computer går ned. hvis jeg forlade spillet, computeren ikke styrtet, men shitty grafik ophold indtil jeg genstarter pc'en. theres kun et par spil dette ikke sker, men det meste der sker med alle de spil jeg prøvede. dette også kan være en mor bord problem for da jeg nogensinde igen mit tårn til venstre eller højre endda lidt, hele overvåge vender lilla / pink, men du kan stadig se everyting. og forsvarlig undertiden får dårlige op også.
heres et billede:
og sædvanligvis markøren går helt hvid i både spil og leg.
Thanks for any help guys:)
Jeg vil appreiciate nogen hjælp, hvis der findes en løsning på dette problem eller hvordan man erklærer, hvis moderen bord eller grafikkortet, eller eventuelt begge dele, eller måske sin let fixable:]
også vil jeg gerne nævne, selv når mit grafik synes bøde på skrivebordet, theres altid gerne 5-6 ikoner, der mangler deres billede fuldstændig, selv om de stadig er der