mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Problemer med grafikkort - PC går ned, når gaming

Reply

Thread Tools
Old 24. maj 2009, 10:02
Ny Medlem Gruppen

Default Problemer med grafikkort - PC går ned, når gaming

im benytter AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (som min mor bord), men im endnu ikke sikker på præcis, hvad problemet kunne være.

Jeg har et anstændigt gamle grafikkort men det altid har gjort og fortsat bør være i stand til at støtte de fleste spil som World of Warcraft og Warcraft 3, espesically da disse spil har minimale krav til grafik.
anyway, som im at spille noget spil regelmæssigt, ca 15-20 minutter inde i spillet grafikken få virkelig dårlig, og hvis jeg bliver i spillet yderligere 5 minutter min computer går ned. hvis jeg forlade spillet, computeren ikke styrtet, men shitty grafik ophold indtil jeg genstarter pc'en. theres kun et par spil dette ikke sker, men det meste der sker med alle de spil jeg prøvede. dette også kan være en mor bord problem for da jeg nogensinde igen mit tårn til venstre eller højre endda lidt, hele overvåge vender lilla / pink, men du kan stadig se everyting. og forsvarlig undertiden får dårlige op også.
heres et billede:

og sædvanligvis markøren går helt hvid i både spil og leg.
Thanks for any help guys:)
Jeg vil appreiciate nogen hjælp, hvis der findes en løsning på dette problem eller hvordan man erklærer, hvis moderen bord eller grafikkortet, eller eventuelt begge dele, eller måske sin let fixable:]

også vil jeg gerne nævne, selv når mit grafik synes bøde på skrivebordet, theres altid gerne 5-6 ikoner, der mangler deres billede fuldstændig, selv om de stadig er der
Old 24. maj 2009, 12:18
Donor-Gruppen

Har du nogensinde renses ud indersiden af din computer og / eller grafikkort? Det kan være en overophedning på grund af støv .......
Old 24. maj 2009, 13:14
Donor-Gruppen

Yeah, that's overophedning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Anbefal en anstændig Grafikkort for Gaming - begyndere Spørgsmål zbersinger Grafikkort & Monitors 6 21 November 2009 13:49
Palit 9800GT Grafikkort Issues lnicole Grafikkort & Monitors 0 13th May 2009 01:12
Grafikkort med magt spørgsmål?? marsay001 Grafikkort & Monitors 11 15 januar 2008 19:17
TV / Grafikkort Upgrade Issues mildren4ever Grafikkort & Monitors 3 13 januar 2008 11:17
Grafikkort driver spørgsmål ... mark99 Grafikkort & Monitors 19 22 august 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.