![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
im käyttämällä AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (kuten äitini veturilaitteilla) mutta im ei vielä tiedä tarkalleen, mikä ongelma voisi olla.
Minulla on kohtuullisesti vanha grafiikkakortti, mutta se on aina ollut ja on edelleen olisi voitava tukea eniten pelejä kuten World of Warcraft ja Warcraft 3, espesically koska nämä pelit ovat vähimmäisvaatimukset grafiikkaa. joka tapauksessa, kuten im pelaavat pelejä säännöllisesti, noin 15-20 minuutin pelin grafiikan saada todella huono ja jos i jäädä pelin toisen 5 minuuttia minun tietokone kaatuu. jos i poistua pelistä, tietokone ei kaatuile, mutta paskamainen grafiikka lykätä kunnes i käynnistä tietokone. Theres vain pari pelejä näin ei tapahdu, mutta se useimmiten tapahtuu kaikki pelit i yrittänyt. Tämän lisäksi voi olla äiti aluksella ongelma, koska kun i koskaan puolestaan minun torni vasemmalle tai oikealle jopa hieman, koko seurata muuttuu lila / vaaleanpunainen, mutta voit silti nähdä everyting. ja äänen joskus saa huono jopa niin hyvin. heres kuva: ![]() ja yleensä kohdistin menee täysin valkoinen sekä riista-ja pois pelistä. kiitos apua kaverit:) Haluaisin appreiciate mitään apua, jos on olemassa ratkaisu tähän ongelmaan ja miten ilmoittaa, jos sen äiti aluksella tai näytönohjain, tai mahdollisesti molempia, tai ehkä sen helposti kiinnitettävä:] Lisäksi haluan mainita, vaikka minun grafiikka näyttää sakkoa työpöydän Theres aina 5-6 kuvakkeet, jotka puuttuvat niiden kuvan kokonaan, vaikka ne ovat siellä vielä |
|
|
|||
|
|||
|
Oletko koskaan puhdistaa pois sisältä tietokoneen ja / tai näytönohjain? Se voi olla ylikuumenemisen vuoksi pölyä .......
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Joo, se ylikuumenee.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|