mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming

Reply

Thread Tools
Old 24 mei 2009, 10:02
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming

im gebruik van AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (als mijn moederbord), maar im nog niet zeker weet wat het probleem zou kunnen zijn.

Ik heb een behoorlijk oude grafische kaart, maar het altijd gedaan en nog steeds te kunnen steunen de meeste games zoals World of Warcraft en Warcraft 3, espesically aangezien die games zijn minimale eisen voor graphics.
anyway, als im spelen een spel regelmatig, ongeveer 15-20 minuten in het spel de graphics echt slecht en als ik het verblijf in het spel een 5 minuten mijn computer crasht. als ik verlaat het spel, de computer niet crashen, maar de shitty graphics blijven totdat ik herstart de pc. theres slechts een paar spellen dit niet gebeuren, maar meestal gebeurt er met al de spellen heb ik geprobeerd. dit ook kan een moederbord probleem, want als ik ooit weer mijn toren links of rechts nog iets, de hele monitor schakelt paars / roze, maar je kunt nog steeds alles. en geluid soms krijgt slecht als goed.
heres een foto:

en meestal gaat de cursor helemaal wit zowel in het spel en buiten spel.
dank voor alle hulp guys:)
Ik zou appreiciate alle hulp als er een oplossing voor dit probleem of hoe het te verklaren als haar moeder board of grafische kaart, of misschien beide, of misschien zijn gemakkelijk fixable:]

ook ik zou willen noemen, zelfs als mijn grafische lijken goed op de desktop, theres altijd graag 5.6 iconen die ontbreken op de foto volledig, ook al zijn er nog steeds
Old 24 mei 2009, 12:18
Donor Groep

Heb je ooit schoonmaak van de binnenkant van uw computer en / of grafische kaart? Het kan oververhitting te wijten aan stof .......
Old 24 mei 2009, 13:14
Donor Groep

Ja, dat is oververhitting.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Aanbevelen Decent Graphics Card voor Gaming - Newbie Question zbersinger Grafische Kaarten & Monitors 6 21 november 2009 13:49
Palit 9800GT grafische kaart problemen lnicole Grafische Kaarten & Monitors 0 13 jun 2009 01:12
Grafische kaart met macht kwesties? marsay001 Grafische Kaarten & Monitors 11 15 Jan 2008 19:17
TV / Graphics Card Upgrade Issues mildren4ever Grafische Kaarten & Monitors 3 13 Jan 2008 11:17
Stuurprogramma voor de grafische kaart problemen ... mark99 Grafische Kaarten & Monitors 19 22 aug 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.