im gebruik van AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (als mijn moederbord), maar im nog niet zeker weet wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik heb een behoorlijk oude grafische kaart, maar het altijd gedaan en nog steeds te kunnen steunen de meeste games zoals World of Warcraft en Warcraft 3, espesically aangezien die games zijn minimale eisen voor graphics.
anyway, als im spelen een spel regelmatig, ongeveer 15-20 minuten in het spel de graphics echt slecht en als ik het verblijf in het spel een 5 minuten mijn computer crasht. als ik verlaat het spel, de computer niet crashen, maar de shitty graphics blijven totdat ik herstart de pc. theres slechts een paar spellen dit niet gebeuren, maar meestal gebeurt er met al de spellen heb ik geprobeerd. dit ook kan een moederbord probleem, want als ik ooit weer mijn toren links of rechts nog iets, de hele monitor schakelt paars / roze, maar je kunt nog steeds alles. en geluid soms krijgt slecht als goed.
heres een foto:
en meestal gaat de cursor helemaal wit zowel in het spel en buiten spel.
dank voor alle hulp guys:)
Ik zou appreiciate alle hulp als er een oplossing voor dit probleem of hoe het te verklaren als haar moeder board of grafische kaart, of misschien beide, of misschien zijn gemakkelijk fixable:]
ook ik zou willen noemen, zelfs als mijn grafische lijken goed op de desktop, theres altijd graag 5.6 iconen die ontbreken op de foto volledig, ook al zijn er nog steeds