mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Problemer med grafikkort - PC krasjer ved spilling

Reply

Thread Tools
Old 24 mai 2009, 10:02
New Member Group

Default Problemer med grafikkort - PC krasjer ved spilling

im bruker AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (som min mor bord), men im ikke sikker på nøyaktig hva problemet kan være.

Jeg har et decently gamle grafikkort, men det alltid gjorde og fortsatt bør kunne støtte de fleste spill som World of Warcraft og Warcraft 3, espesically siden disse spillene har minimale krav til grafikk.
likevel, som im spiller noen spill regelmessig, ca 15-20 minutter til spillet grafikken bli virkelig ille, og hvis jeg være med i spillet ytterligere 5 minutter maskinen min krasjer. hvis jeg går ut av spillet, ikke datamaskinen krasje, men shitty grafikk opphold før jeg starter PCen. Theres bare et par spillene dette ikke skje, men det meste som skjer på alle spillene jeg prøvde. dette også kan være en mor bord problem fordi når jeg slår min tårnet til venstre eller høyre enda litt, hele skjermen slås lilla / rosa men du kan fremdeles se everyting. og lyden noen ganger blir ille opp også.
heres et bilde:

og vanligvis markøren går helt hvit både i spillet og utenfor spillet.
takk for hjelp folkens:)
Jeg vil appreiciate hjelp hvis det er en løsning på dette problemet eller hvordan du skal fortolle hvis mor bord eller grafikkort, eventuelt begge, eller kanskje det lett fixable:]

også jeg vil nevne selv når min grafikk virker bra på skrivebordet, Theres alltid like 5-6 ikonene som mangler sine bildet fullstendig, selv om de er der fortsatt
Old 24 mai 2009, 12:18
Donor Group

Har du renset ut innsiden av datamaskinen din og / eller grafikkort? Det kan være overoppheting på grunn av støv .......
Old 24 mai 2009, 13:14
Donor Group

Ja, det er overoppheting.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Anbefal en anstendig grafikkort for spill - Newbie Spørsmål zbersinger Kabinetter & Skjermer 6 21 november 2009 13:49
Palit 9800GT Grafikkort Problemstilling lnicole Kabinetter & Skjermer 0 13 juni 2009 01:12
Grafikkort med kraft problemer? marsay001 Kabinetter & Skjermer 11 15 januar 2008 19:17
TV / Grafikkort Upgrade Problemstilling mildren4ever Kabinetter & Skjermer 3 13 januar 2008 11:17
Grafikkortkonfigurasjon driver problemer ... mark99 Kabinetter & Skjermer 19 22 august 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.