im bruker AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (som min mor bord), men im ikke sikker på nøyaktig hva problemet kan være.
Jeg har et decently gamle grafikkort, men det alltid gjorde og fortsatt bør kunne støtte de fleste spill som World of Warcraft og Warcraft 3, espesically siden disse spillene har minimale krav til grafikk.
likevel, som im spiller noen spill regelmessig, ca 15-20 minutter til spillet grafikken bli virkelig ille, og hvis jeg være med i spillet ytterligere 5 minutter maskinen min krasjer. hvis jeg går ut av spillet, ikke datamaskinen krasje, men shitty grafikk opphold før jeg starter PCen. Theres bare et par spillene dette ikke skje, men det meste som skjer på alle spillene jeg prøvde. dette også kan være en mor bord problem fordi når jeg slår min tårnet til venstre eller høyre enda litt, hele skjermen slås lilla / rosa men du kan fremdeles se everyting. og lyden noen ganger blir ille opp også.
heres et bilde:
og vanligvis markøren går helt hvit både i spillet og utenfor spillet.
takk for hjelp folkens:)
Jeg vil appreiciate hjelp hvis det er en løsning på dette problemet eller hvordan du skal fortolle hvis mor bord eller grafikkort, eventuelt begge, eller kanskje det lett fixable:]
også jeg vil nevne selv når min grafikk virker bra på skrivebordet, Theres alltid like 5-6 ikonene som mangler sine bildet fullstendig, selv om de er der fortsatt