im använder AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual (som min moderkortet) men im inte säker på exakt vad problemet kan vara.
Jag har ett anständigt gamla grafikkort, men det alltid har gjort och fortfarande kunna stödja de flesta spelen som World of Warcraft och Warcraft 3, espesically eftersom dessa spel har minimala krav för grafik.
ändå, som im spelar något spel regelbundet, ca 15-20 minuter i spel grafiken blir riktigt dåligt och om jag stannar i spelet ytterligare 5 minuter min dator kraschar. Om jag avslutar spelet, datorn inte kraschar, men taskig grafik stanna tills jag startar om datorn. Theres bara ett par spel som detta inte hända, men det mesta som händer med alla de spel jag försökt. detta också kan vara en moderkortet problem för när jag vänder mig tornet åt vänster eller höger ens något, hela övervaka varv lila / rosa men du kan fortfarande se everyting. och ljud ibland blir illa upp också.
Heres en bild:
och vanligtvis markören går helt vit både i spel och spel.
tack för all hjälp grabbar:)
Jag skulle appreiciate någon hjälp om det finns en lösning på detta problem eller hur man ska förklara om moderkortet eller grafikkortet, eller möjligen båda, eller kanske det lätt fixable:]
Jag skulle också vilja nämna även om min grafik verkar bra på skrivbordet, Theres alltid likadana 5-6 ikoner som saknas sin bild helt, även om de fortfarande finns kvar