mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Det er alt sammen en smule langsom ...

Reply

Thread Tools
Old 10 juli 2007, 11:12
Ny Medlem Gruppen

Default Det er alt sammen en smule langsom ...

Hi there alle

Jeg har for nylig opgraderet min pc. Jeg gik fra en AMD 3700 + single core cpu til en AMD X2 4400 + Dual Core, 1GB til 2GB RAM og en crappy gamle Maxtor 300GB harddisk til en WD Raptor 75gb, og det synes ikke at være så meget hurtigere ... stadig en smule af mangel og grafik stammen på spil tider. Jeg kan ikke gå op til den nyeste grafikdriver på min X1800XT cos min 19 "bred Viewsonic skærm rapporter en dårlig synkronisering og bliver sort på boot oppe, så jeg bruger den preious ATI driver. Anden end at jeg har en ren installa af XP SP2, og har endda opgraderet bios til at imødekomme de nye chip .. er virkelig på min forstand ende og vil gerne vide anybodies forslag
Thanks a lot

Jez

Edit:
Jeg har flyttet dit indlæg til det korrekte forum.
Old 10. juli 2007, 12:34
Bandlyst Gruppen

Var alle disse hardware-ske ændringer, før du installerede OS eller efter?

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 10 juli 2007, 14:00
Ny Medlem Gruppen

Hardware ændringer så nye OS på tomme HDD ...
Old 10 juli 2007, 18:36
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af jelboy View Post
Hi there alle

Jeg har for nylig opgraderet min pc. Jeg gik fra en AMD 3700 + single core cpu til en AMD X2 4400 + Dual Core, 1GB til 2GB RAM og en crappy gamle Maxtor 300GB harddisk til en WD Raptor 75gb, og det synes ikke at være så meget hurtigere ... stadig en smule af mangel og grafik stammen på spil tider. Jeg kan ikke gå op til den nyeste grafikdriver på min X1800XT cos min 19 "bred Viewsonic skærm rapporter en dårlig synkronisering og bliver sort på boot oppe, så jeg bruger den preious ATI driver. Anden end at jeg har en ren installa af XP SP2, og har endda opgraderet bios til at imødekomme de nye chip .. er virkelig på min forstand ende og vil gerne vide anybodies forslag
Thanks a lot

Jez

Edit:
Jeg har flyttet dit indlæg til det korrekte forum.
Hej Jelboy.

Jeg er under forudsætning af opgraderingen var primært til gaming?

Mens 4.400 har to kerner den har ingen ekstra MHz hastighed og som kernen arkitektur er den samme, du vil ikke se nogen fordel ved spil, som meget få spil drage fordel af mere end én kerne.

Den ekstra spin hastighed Raptor (nice valg af den måde) vil ikke hjælpe, når du spiller andet end give hurtigere load tider, men kun hvis du holder den de-fragged som enhver HDD vil arbejde hurtigere læsning sekventielle data, snarere end at gå til forskellige områder af et fad for at søge efter den næste del af lasten segment.

Den ekstra koncert i ram vil hjælpe, men problemet kan være med dit kort. Jeg antager Deres TFT kører på 1280x1024?

Som du kan se, samlet, for en spiloplevelse du havn't virkelig ændret sig meget, for så vidt angår dit spil er berørt.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 12 juli 2007, 05:13
Ny Medlem Gruppen

Se, om drevet er fragmenteret. Jeg tror selv de hurtigste harddiske i dag er stadig påvirket af opsplitning, blot fordi de filer, vi leger med, er så * mange * og så * stor *. Det plejer være overraskende, hvis du misser en harmonisk gennemførelse, at dit nye system var i stand til på trods af de mest avancerede komponenter installeret, hvis harddisken falder 'syg'.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. bryan123 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 august 2009 10:40
Xp så langsom megabyte Windows-operativsystemer 4 28 januar 2009 15:17
DVD-RW er langsom. Razer Drives & flytbare medier 1 7 december 2008 16:04
Langsom muay Networking, Modemer & VoIP 26 30 januar 2008 14:24
Langsom Home LAN - Hvorfor er det at gå langsomt? sirantonycartwright Virus, Spyware & Sikkerhed 14 21. jul 2007 08:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.