![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi kaikki Olen äskettäin päivittänyt tietokoneeseen. Lähdin AMD 3700 + yhden ytimen suoritin AMD X2 4400 + Dual Core, 1GB ja 2GB RAM ja kurja vanha Maxtor 300GB HDD WD Raptor 75gb, ja se ei näytä olevan niin paljon nopeammin ... vielä hieman puutetta ja grafiikka pätkivä pelejä joskus. En voi mennä jopa viimeisimmän grafiikka-ajurin minun X1800XT cos minun 19 "laajakuva Viewsonic seurata raportteja huono synkronointi ja jää musta käynnistyä niin käytän preious ATI ajaja. Muut kuin, että minulla on puhdas asentaa ja XP SP2, ja on myös päivittänyt BIOS vastaamaan uutta siru .. olen oikeastaan minun järki lopussa, ja haluaisin tietää anybodies ehdotuksia Kiitos paljon Jez Edit: Olen siirtänyt postitse oikea foorumi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olivat kaikki nämä laitteistot muutoksiin ennen kuin olet asentanut käyttöjärjestelmän tai sen jälkeen?
| |||
| |||
| Laitteistoon tehdyt muutokset sitten uuden käyttöjärjestelmän päälle tyhjä HDD ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Olen olettaen päivitys oli lähinnä pelaamiseen? Vaikka 4400 on kaksiytiminen sillä ei ole mitään ylimääräistä MHz: n nopeudella ja ydin arkkitehtuuri on sama et tule näkemään mitään hyötyä, kun peli on erittäin vähän pelejä hyödyntää useamman kuin yhden ytimen. Extra linkousnopeus on Raptor (Nice Choice muuten) ei auta, kun peli kuin mahdollistaa nopeammat latausajat, mutta vain, jos pitävät sitä de-fragged mahdolliset kiintolevy toimii nopeammin käsittelyyn peräkkäinen mieluummin kuin menee eri alojen vati etsiä seuraavan osan kuorman segmentin. Ylimääräisen keikka juntta auttaa, mutta ongelman voi kortin mukana. Olen olettaen sinun TFT on käynnissä on 1280x1024? Kuten huomaatte, yleinen, ja pelikokemus te havn't todella muuttunut niin paljon kuin pelisi osalta.
|
| |||
| |||
| Katso, jos asema on hajanainen. Uskon myös nopein HDDs nykyään vielä vaikuttaa hajanaisuus yksinkertaisesti siksi, että tiedostot voimme pelata niin * paljon * ja niin * iso *. Se tapa olisi yllättävää, jos unohdat sujuvasti suorituskyky, että uusi järjestelmä oli omiaan huolimatta pisimmällä asennetut jos HDD kuuluu "sairas". |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Xp niin hitaasti | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 28th Jan 2009 15:17 |
| DVD-RW on hidasta. | Razer | Drives & Removable Media | 1 | 7. Joulukuu 2008 16:04 |
| Hidas | Muay | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 26 | 30 Jan 2008 14:24 |
| Hidas Etusivu LAN - Miksi se on menossa hitaasti? | sirantonycartwright | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 21. Jul 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |