![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there all Ik heb onlangs een upgrade mijn pc. Ik ging van een AMD 3700 + single core CPU op een AMD X2 4400 + dual-core, 1gb naar 2gb ram en een crappy oude Maxtor 300GB harde schijf naar een WD Raptor 75GB, en het lijkt niet te zijn dat veel sneller ... nog steeds een beetje van gebrek en grafische stotteren op games soms. Ik kan niet omhoog gaan naar de nieuwste grafische driver op mijn X1800XT cos mijn 19-inch breedbeeld Viewsonic monitor meldt een slechte synchronisatie en blijft zwart op opstarten, dus ik ben met behulp van de preious ATI driver. Anders dan dat ik een schone instal van XP SP2 zijn, en hebben zelfs een upgrade van de BIOS te bieden aan de nieuwe chip .. ben er echt aan mijn einde raad en zou graag willen weten anybodies suggesties Thanks a lot Jez Edit: Ik heb je post verplaatst naar het juiste forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waren al deze hardware gedaan veranderingen voordat u het besturingssysteem of na geïnstalleerd?
| |||
| |||
| Veranderingen in de hardware dan de nieuwe os op lege hdd ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik neem aan dat de upgrade was voornamelijk voor gaming? Hoewel de 4400 heeft twee kernen zij heeft geen extra mhz snelheid en als de kern-architectuur is het zelfde je gaat niet tot de eventuele voordelen zien wanneer gaming als zeer weinig games gebruik maken van meer dan een kern. De extra spin snelheid van de Raptor (mooie keuze door de manier) is niet van plan om te helpen bij het gamen, andere dan versnelt laadtijden, maar alleen zijn als je het de-Fragged als elke hdd zal sneller werken lezing sequentiële gegevens in plaats van zich op verschillende terreinen van een schaal om te zoeken naar het volgende deel van de lading segment. De extra gig ram zal helpen, maar het probleem zou kunnen zijn met uw kaart. Ik neem aan dat je tft draait op 1280x1024? Zoals u kunt zien, algemene, voor een game-ervaring die u havn't echt veel zo veel veranderd als je games gaat.
|
| |||
| |||
| Kijk of de schijf gefragmenteerd is. Ik denk dat zelfs de snelste schijven van vandaag nog steeds worden beïnvloed door versnippering simpelweg omdat de bestanden die we spelen met zo * veel * en * zo groot *. Het gewoon vreemd zijn als je de goede prestaties die uw nieuwe systeem kon missen in weerwil van de meest geavanceerde onderdelen geïnstalleerd als de harde schijf valt 'ziek'. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Xp zo traag | megabyte | Windows besturingssystemen | 4 | 28 Jan 2009 15:17 |
| DVD-RW is traag. | Razer | Drives & Removable Media | 1 | 7 Dec 2008 16:04 |
| Langzaam | muay | Netwerken, modems & VoIP | 26 | 30 Jan 2008 14:24 |
| Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 14 | 21 jul 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |