mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Alt er litt treg ...

Reply

Thread Tools
Old 10nde 2007 jul, 11:12
New Member Group

Default Alt er litt treg ...

Hei der alle

Jeg har nylig oppgradert min PC. Jeg gikk fra en AMD 3700 + single core cpu til en AMD X2 4400 + dual core, 1GB til 2GB RAM og en crappy gammel Maxtor 300GB HDD til en WD Raptor 75gb og det synes ikke å være så mye raskere ... fortsatt litt mangel og grafikk stamming på spill iblant. Jeg kan ikke gå opp til nyeste grafikk-driveren i X1800XT min cos min 19 "Viewsonic bred skjerm rapporter dårlig synkronisert og forblir svart på støvel opp, så jeg bruker de preious ATI driveren. Annet enn at jeg har en ren installasjon av XP SP2, og har selv oppgradert BIOS å imøtekomme den nye brikken .. er virkelig på min vett slutten og ønsker å vite anybodies forslag
Takk

Jez

Edit:
Jeg har flyttet innlegget ditt til riktig forum.
Old 10 juli 2007, 12:34
Banned Group

Var alle disse maskinvare endringene gjort før du installerte OS eller etter?

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 10nde 2007 jul, 14:00
New Member Group

Maskinvare endringer da nye operativsystemet til tomme HDD ...
Old 10nde 2007 jul, 18:36
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by jelboy View Post
Hei der alle

Jeg har nylig oppgradert min PC. Jeg gikk fra en AMD 3700 + single core cpu til en AMD X2 4400 + dual core, 1GB til 2GB RAM og en crappy gammel Maxtor 300GB HDD til en WD Raptor 75gb og det synes ikke å være så mye raskere ... fortsatt litt mangel og grafikk stamming på spill iblant. Jeg kan ikke gå opp til nyeste grafikk-driveren i X1800XT min cos min 19 "Viewsonic bred skjerm rapporter dårlig synkronisert og forblir svart på støvel opp, så jeg bruker de preious ATI driveren. Annet enn at jeg har en ren installasjon av XP SP2, og har selv oppgradert BIOS å imøtekomme den nye brikken .. er virkelig på min vett slutten og ønsker å vite anybodies forslag
Takk

Jez

Edit:
Jeg har flyttet innlegget ditt til riktig forum.
Hei Jelboy.

Jeg antar at oppgraderingen var primært for spilling?

Mens 4400 har to kjerner det har ikke noen ekstra MHz hastighet og som kjernen arkitektur er det samme du ikke kommer til å se noen fordeler når spill som svært få spill utnytter mer enn én kjerne.

Den ekstra spinn hastigheten på Raptor (nice valg ved veien) er ikke til å hjelpe når gaming enn muliggjør raskere lasting, men bare hvis du holder det de-fragged som noen hdd vil arbeide raskere lesing sekvensielle data fremfor å gå til forskjellige områder på et fat for å søke etter den neste delen av lasten segmentet.

Den ekstra gig med RAM vil hjelpe, men problemet ditt kan være med kortet. Jeg antar du TFT kjører på 1280x1024?

Som du kan se, samlet, for en spillopplevelse du havn't virkelig forandret seg mye så langt spill er bekymret.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 12. Jul 2007, 05:13
New Member Group

Se om stasjonen er fragmentert. Jeg tror selv de raskeste harddisker i dag er fortsatt preget av fragmentering rett og slett fordi filene vi spille med er så * mange * og så * stor *. Det vilikke være overraskende hvis du glipp av den jevne ytelse som det nye systemet var i stand til tross for de mest avanserte komponentene installert hvis HDD faller "syk".
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. bryan123 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 25 august 2009 10:40
Xp så tregt megabyte Windows-operativsystemer 4 28 januar 2009 15:17
DVD-RW er treg. Razer Drivere og flyttbare medier 1 7 desember 2008 16:04
Treg muay Nettverk, modem og VoIP 26 30 januar 2008 14:24
Slow Hjem LAN - Hvorfor går det tregt? sirantonycartwright Virus, spionprogrammer og sikkerhet 14 21 juli 2007 08:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.