![]() |
|
| |||
| |||
| Hei der alle Jeg har nylig oppgradert min PC. Jeg gikk fra en AMD 3700 + single core cpu til en AMD X2 4400 + dual core, 1GB til 2GB RAM og en crappy gammel Maxtor 300GB HDD til en WD Raptor 75gb og det synes ikke å være så mye raskere ... fortsatt litt mangel og grafikk stamming på spill iblant. Jeg kan ikke gå opp til nyeste grafikk-driveren i X1800XT min cos min 19 "Viewsonic bred skjerm rapporter dårlig synkronisert og forblir svart på støvel opp, så jeg bruker de preious ATI driveren. Annet enn at jeg har en ren installasjon av XP SP2, og har selv oppgradert BIOS å imøtekomme den nye brikken .. er virkelig på min vett slutten og ønsker å vite anybodies forslag Takk Jez Edit: Jeg har flyttet innlegget ditt til riktig forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var alle disse maskinvare endringene gjort før du installerte OS eller etter?
| |||
| |||
| Maskinvare endringer da nye operativsystemet til tomme HDD ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg antar at oppgraderingen var primært for spilling? Mens 4400 har to kjerner det har ikke noen ekstra MHz hastighet og som kjernen arkitektur er det samme du ikke kommer til å se noen fordeler når spill som svært få spill utnytter mer enn én kjerne. Den ekstra spinn hastigheten på Raptor (nice valg ved veien) er ikke til å hjelpe når gaming enn muliggjør raskere lasting, men bare hvis du holder det de-fragged som noen hdd vil arbeide raskere lesing sekvensielle data fremfor å gå til forskjellige områder på et fat for å søke etter den neste delen av lasten segmentet. Den ekstra gig med RAM vil hjelpe, men problemet ditt kan være med kortet. Jeg antar du TFT kjører på 1280x1024? Som du kan se, samlet, for en spillopplevelse du havn't virkelig forandret seg mye så langt spill er bekymret.
|
| |||
| |||
| Se om stasjonen er fragmentert. Jeg tror selv de raskeste harddisker i dag er fortsatt preget av fragmentering rett og slett fordi filene vi spille med er så * mange * og så * stor *. Det vilikke være overraskende hvis du glipp av den jevne ytelse som det nye systemet var i stand til tross for de mest avanserte komponentene installert hvis HDD faller "syk". |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Xp så tregt | megabyte | Windows-operativsystemer | 4 | 28 januar 2009 15:17 |
| DVD-RW er treg. | Razer | Drivere og flyttbare medier | 1 | 7 desember 2008 16:04 |
| Treg | muay | Nettverk, modem og VoIP | 26 | 30 januar 2008 14:24 |
| Slow Hjem LAN - Hvorfor går det tregt? | sirantonycartwright | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 21 juli 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |