![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Keltainen kaikki, olen juuri perustanut kaksoishinnoittelun ja im rakastava sitä:)
Koska uuden klaanin I liittynyt BF2142 olen liittyä pelejä niin, että numerot kasvavat kunnes peli voi alkaa. Nyt tämä tarkoittaa 2 näytöt Voin katsoa peli ja odota kunnes se on valmis pelaamaan ja surffaa verkossa muiden näytön .... Yay Pic laatu ei ole paras mahdollinen, mutta saat ajatus;) My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää makea mateuutteet, Hyvää työtä! ;)
| |||
| |||
| No kiva idea mateuutteet, Ajattelen myös tehdä saman asian, kun saan uuden näytönohjaimen on suuri apu, kun toistat counterstrike, ei enempää vaihtelut ping kun yritän viesti joitakin henkilö. Olen perustanut oman palvelimen. |
|
| |||
| |||
| thats cool voi u tehdä sen kanssa GeForce FX 5200? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan mateuutteet, voin yrittää jotain tällaista, että tulevaisuudessa, kun olen hieman enemmän käteistä. :)
| |||
| |||
| Vain jos grafiikkakortin on Dual DVI, josta en ole sitä mieltä, että ei Tulisi näyttää tältä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| joo kaivosten dossent kuinka paljon annos yhden samankaltaisen, että kustannukset |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| FPS Näyttö | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8. Sep 2008 11:26 |
| Ohje näyttö jäädyttäminen | tublecain | Rautatavaran Chat | 9 | 15th Aug 2008 14:53 |
| Kaksoismerkinnästä | z400 | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 1. Maaliskuu 2008 18:01 |
| Big Display | SirStukings | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 13. marraskuu 2007 09:34 |
| Näyttö ongelmat | Exsalisis | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 18. Jul 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |